Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen zelf maken: wie helpt me even?!

  6-2-2005 20:49:28
Hallo allemaal,

Ik zou graag onze trouw-uitnodogingen zelf maken. Ik zou er graag iets persoonlijks van maken door te werken met een foto. Wie heeft tips, ideeen of wil me een voorbeeldje mailen naar: katja_bollen@hotmail.com. Laat maar komen en alvast dank!!!

Groetjes, Katja (een aug.2005-bruidje)

Kaat
19-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1547


zonneke

 Meld misbruik7-2-2005 11:05:32

een uitnodiging in 3 lagen:

grootste kaart onderaan (hierop staat de uitnodiging), daarboven een foto van jullie, daarboven een kalkpapier (eventueel met jullie namen op)
alles samen gebonden met een strikje



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik8-2-2005 10:48:19

hey ik heb mijn uitnodigingen ook zelf gemaakt ik en mijn toekomstige man wouden ook iets persoonlijks en simpels en de mensen die hun uitnodiging al hebben gekregen vonden ze heel mooi sommigen dachten dat we die bij een drukker hadden laten maken
ik zal u een voorbeeldje door mailen



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik9-2-2005 12:57:09

Hallo,

Ik trouw in 2006 en wil ook werken met een foto.
Zou je mij Sarah haar voorbeeld ook kunnen doormailen?
Mijn email adres is: Citroentje2212@hotmail.com

Je zou mij hiermee een groot plezier doen.

Groetjes,
Tiziana



Kaat
19-8-2005
 Meld misbruik9-2-2005 16:40:16

Bedankt voor de tips!

Ik kan er zeker iets mee doen!

Sarah, bedankt om jouw uitnodiging te mailen. Ik heb je een mailtje terug gestuurd.

Nog leuke ideeen? Laat maar komen !!!!!

Groetjes, Katja



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik9-2-2005 22:09:30

Wij trouwen in 2006 en als het mogelijk is, zouden we ook graag een voorbeeldje willen...

We zijn vandaag naar een fotograaf geweest i.v.m. uitnodigingen en die zijn toch wel duur! We beginnen er meer en meer aan te denken om ze toch zelf te maken. Alle tips en ideeën zijn dus welkom.

Alvast bedankt!

Veerle



Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik9-2-2005 22:10:23

Oeps, dom van me: mijn e-mailadres vergeten...

Alles is welkom op veke83@hotmail.com

Nog eens bedankt!



mieke
3-6-2005
 Meld misbruik12-2-2005 10:31:42

heilaba ik zit ook met het zelfde probleem moest eigenlijk al lang aan mijn uitnodigingen begonnnen zijn maar stel het altijd maar uit... gewoon omdat ik nie weet hoe er aan te beginnen! Kan iemand me een handje helpen mail me gerust op davy_mieke@hotmail.com! en voorbeeldjes zijn ook altijd welkom. alvast ne dikke merci
mieke



Lien
15-10-2005
 Meld misbruik13-2-2005 11:29:49

Hallo Kaat,
mijn broer en zijn vrouw hebben die vorig jaar zelf gemaakt. zij hadden een foto van op vakantie met op de achtergrond de ondergaande zon en de zee genomen voor op hun uitnodiging. Dat was heel mooi. Als je wil kan ik hen vragen om hun email te geven, want zijn vrouw kan heel goed werken met de PC en kan je zeker goed helpen.
Groetjes
Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info