Terug naar overzicht
Hey,Dat wil ik ook wel weten. Wij hebben hen nl gekozen als dj. Wij hebben er wel nog geen ervaring mee, dat kan ik pas na 30 augustus laten weten.groetjesAnn
Beste ann,geef je zeker een seintje hoe ie was?romina_vandenborne@msn.comWij trouwen volgend jaar pas.groetjes
Hey,Wij hebben hen ook geboekt voor ons huwelijk in mei.Wij hebben er reeds een eerste verkennend gesprekje mee gehad en hadden toch een positieve indruk.GreetzInge
Wij hebben hen ook geboekt voor ons trouwfeest op 28 juni. Inge, laat je mij aub iets weten of ze goed waren? Eigenlijk twijfel ik er niet echt aan en hoop ik te lezen dat het een knalfeestje was !!
romina,wij hebben ze ook gekozen. het verkennend gesprek was gewoon super. dat klikte direct. ik vond dat ze wel weten wat ze aan t doen zijn.van anderen heb ik toch al zeer positieve reacties gekregen. dus... het zal een knalfeest worden.
hey,ook wij trouwen pas in 2009 en ben ook wel benieuwd hoe jullie feest verlopen is. Dus... Laten jullie eens weten hoe de 2 friends zijn meegevallen?alvast een superfijne dag toegewenst!ilseeliezeke41@hotmail.com
Bestewij hebben besloten om te gaan voor dj ben van focus.