Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Norbert Bethune

  18-11-2004 15:48:26
Hoi,

Wij trouwen op 14 mei 2005 en hebben gekozen voor met rent a priest te trouwen. Wij hebben gekozen voor Norbert Bethune en hopen dat we daarnatuurlijk goed aan hebben gedaan. Zijn er mensen die ook met hem zijn getrouwd en goede of slechte dingen kunnen vertellen aub. Want we hebben nu al zoveel verschillende dingen van hem gehoord en gelezen dat we nu beginnen te twijfelen natuurlijk.

Alvast Bedankt

julie
14-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1998


Annemie
18-6-2005
 Meld misbruik22-11-2004 19:06:44

wij trouwen ook met rent a priest maar hebben gekozen voor matthieu. norbert hebben we één keer aan het werk gezien en we vonden hem een beetje 'overweldigend'. maar da's ieder zijn smaak. je moet hem in elk geval duidelijk maken dat je liefst hebt dat hij aan het eind van jullie viering geen 'reclame' maakt voor zijn boekjes ;-)



Elke
28-5-2005
 Meld misbruik23-11-2004 22:00:30

Hoi,
Wij trouwen op 28 mei 2004 en hebben ook voor Norbert Bethune gekozen.
Morgen hebben wij ons eerste kennismakingsgesprek dus k zal je nog iets laten weten hoe het geweest is.
Wat is er dan van slechte commentaar geweest over hem ???



An
13-5-2005
 Meld misbruik24-11-2004 20:08:27

Hallo,

Ook wij hebben getwijfeld om in zee te gaan met Rent-a-Priest, maar hebben besloten hiervan af te zien omdat we hoorden dat hij te "overweldigend" of "Amerikaans" overkomt, en ongepast reclame maken op het einde van de ceremonie...en dit hoort zich niet want het is natuurlijk JULLIE grote dag en niet die van Rent-a-Priest. Maar dat is natuurlijk jullie persoonlijke keuze!

Hopelijk breng ik je niet tezeer aan het twijfelen...

Greetz



Elke
28-5-2005
 Meld misbruik3-12-2004 21:10:32

hoi,
Ons kennismakingsgesprek met norberth bethune is heel goed meegevallen.
Hij is een sympathiek man ,eerst waren we nog wat afwachtend over hem maar het is echt goed meegevallen naarmate het gesprek vorderde werd hij ook losser.

Wat hij natuurlijk na de viering gaat doen weet ik ook niet maar de viering zelf gaat AF zijn daar ben ik zeker van hij heeft de ganse viering gemaakt met " onze woorden".
Het is echt een viering persoonlijk voor ons gemaakt , dan konden we nog 3 teksten kiezen, zelf onze huwelijkswoorden en alle liedjes.

Nee ik ben er niet bang van... k zie het volledig zitten !!!

Veel succes .



julie
14-5-2005
 Meld misbruik7-12-2004 9:23:13

bedankt elke

Wij hebben ondertussen ook al ons gesprek gehad en ik zie het ook volledig zitten en ben zeker nie meer bang. Kijk er zelfs al naar uit
Groetjes



Wendy
20-8-2005
 Meld misbruik13-1-2005 13:44:30

wij hebben een hele tijd geleden een eerste telefonisch contact gehad met norbert bethune, een voorschot gestort, maar horen nu niets meer van hem, weet iemand hoe het nu juist verder gaat, de viering is dit jaar in augustus dus ik denk dat er nog wel tijd genoeg is. ik heb hem nog een aantal mails gestuurd maar krijg nooit een antwoord.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info