Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed

  13-12-2007 16:47:31
Hallo,
Wie heeft er ook geen kleed van Linea?Ik heb er zelf niet voor gekozen (wel voor La Sposa) aangezien ik vorig jaar 5 trouwfeesten heb gehad, waarvan er drie hetzelfde kleed hadden. De vierde ook, maar die heeft nog op tijd kunnen ruilen.Toch niet leuk hé, als je weet dat mensen gaan vergelijken wie het beste stond met het kleed hé.
Groetjes
Els

Els
27-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 1319


Kim
7-5-2013
 Meld misbruik13-12-2007 16:51:48

Ik heb net hetzelfde gevoel over Linea. Ik vind ze niet meer speciaal omdat iedere collectie ook massas op elkaar gelijkt... Een kleed dat een vriendin van mij droeg op haar huwelijk is dit jaar in de collectie te vinden met minuscule aanpassingen... Ik wil ook liever iets origineler zijn...

Heb je een foto van je jurk?
De mijne vind je op deze site:
http://www.divinasposa.fr/ds2006/movies/robes/robeshd/p...

Groetjes en succes!



Angela
21-6-2008
 Meld misbruik13-12-2007 17:14:57


Hallo hallo,

Ik heb een kleedje van Pronovias. En ben er heel fier over.

Zolang je je als bruidje maar super voelt, maar zou het ook niet tof vinden als mijn vriendinnen ongeveer hetzelfde of zelfs exact hetzelfde zouden hebben.

Al chance verschillen we veel, zeker op vlak van kledij. En hebben we het ook besproken zodat het inderdaad niet hetzelfde zou zijn.

Nog veel plezier met de zoektocht en de planning.

Groetjes
Angela
21/06/2008



Kerry

 Meld misbruik13-12-2007 17:29:01

Dag Els,

Ik wou ook eerst een kleedje van Linea maar vond ze echt niet geweldig toen ik ze paste. En bovendien zie je nu bijna elk bruidje met een kleed van Linea. Ik heb gisteren een kleedje van Pronovias besteld en ben er wel blij mee!

groetjes
Kerry



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-12-2007 17:30:41

ik heb een ian stuart. Bijna had een bruidje dat een maand na mij trouwt hetzelfde gehad.. je ziet wat je ook kiest 100% ben je nooit zeker!
Ik ben niet zo'n fan van linea, omdat ik liever iets speciaal had



ulrika

 Meld misbruik13-12-2007 17:41:29

Hallo,

Ik vind de trouwkleren van Linea gewoon niet mooi. Ik ben niet voor al dat 'gefriemel'. Zelf heb ik gekozen voor Demetrios en ben er heel blij in. Ieder moet aandoen waar zij zich goed in voelt.

Groetjes



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik13-12-2007 17:54:56

Ik heb wel een Lineajurk en ben er bijzonder fier op...het is een prachtige jurk waar ik een geweldig wauw-effect bij had.
En weet je, van mij zou een vriendin of nicht net dezelfde jurk mogen aanhebben.Iedereen is immers uniek en de uitstraling die de jurk heeft op een vrouw is telkens even uniek.
Ik trek me helemaal niets aan van trends of modes maar kies gewoon voor die jurk waarvan ik vind dat ze prima bij me past :-)



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik13-12-2007 18:29:45

Hallo,

Ik ben zelfs naar de bruidswinkel gestapt met het verzoek dat het "om het even welk merk mocht wezen maar geen Linea of Rembo". Juist omdat ik de indruk heb dat ik ze te veel zie en ik eerder een klassieke/sobere jurk in gedachten had.

Eerlijk: ik heb er wél eentje gepast hoor (op vraag van de verkoopster) en het stond me wel heel mooi. Maar het was niet hetgene waar ik naar op zoek was.

Het is uiteindelijk een Pronovias geworden...



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik13-12-2007 18:41:44

ikzelf heb ook geen linea... maar ik vind dit topic wel helemaal niet sympathiek tov de meisjes die er wel eentje hebben; want ik ben er zeker van dat ieder van hen erin zal stralen en er uniek zal uitzien in haar jurk!!Tis dus geen kwestie van vergelijken met andere bruidjes! is het trouwens niet een beetje overdreven om te beweren dat er 4 van je vriendinnen hetzelfde kleed gekozen hadden? lijkt me straf als je weet dat ze toch wel een zeer uitgebreide collectie hebben... niet kwaad bedoeld naar jouw toen hoor, maar ik vind het gewoon een beetje jammer voor de 'vreugde' van de linea-bruidjes



Laurie

 Meld misbruik13-12-2007 20:03:19

Hey,

Ik heb ook voor Linea Raffaelli gekozen. Ik hou wel van frulletjes en ik vind mijn jurk dan ook geweldig! Ik vind eigenlijk enkel jurken van Linea Raffaelli mooi. Hoewel ik die van Kim ook heeel mooi vind. Iedereen heeft zijn eigen smaak en die valt natuurlijk niet te betwisten.

Het is waar, Linea is een bekend merk, maar ik ben de eerste in mijn vriendenkring die trouwt en de tweede in mijn naaste familie. Bovendien heb ik het gevoel dat ik een jurk heb gekozen die niet elke andere bruid zou kiezen. Daarom denk ik dat ik wel "uniek" zal zijn en ik geloof echt dat ik een stralende bruid zal zijn en dat niemand mij met de vinger zal wijzen omdat mijn jurk van Linea Raffaelli is.

3 Vrouwen van de suite dragen ook Linea en ik denk dat we samen op foto heel mooi gaan plakken omdat we in dezelfde stijl zijn.

Geen domper op mijn feestvreugde dus en...
Leve Linea Raffaelli!

Groetjes,

Laurie



Charlotte
5-7-2008
 Meld misbruik13-12-2007 20:39:47

Inderdaad...wat een onderwerp voor dit forum, totaal niet gepast vind ik.



Nathalie
23-8-2008
 Meld misbruik13-12-2007 20:52:05

Hallo iedereen,

Ik zou ook graag even willen reageren op dit Linea-verhaal! Ik heb namelijk ook een kleedje gekozen van Linea. Ik heb van alle merken wel een kleed gepast en telkens sprong dat van Linea eruit. Ik heb het ook helemaal naar mijn zin laten maken (daar een bloempje bij, de rok met wat meer tule enz...) en zo heb ik toch een uniek kleedje, want de top en de rok horen eigenlijk niet bij elkaar. Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat je best uniek kan zien in een jurk van Linea!

En wat nog meer is: deze jurken zijn tenminste betaalbaar! Als je ziet naar de prijzen van Ian Stuart, maar ja, iedereen bepaalt natuurlijk zelf wat je er wil uitgeven hé!

Hopelijk herzie je je mening en twijfel je er niet meer aan dat de linea-bruidjes ook origineel kunnen zijn!

Groetjes,

Nathalie



Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik13-12-2007 21:11:30

hey,

ook even reageren. Ik ben de eerste die deze zomer trouwt van 3 kennisen. Nu vroegen de twee andere bruiden welk kleed ik had gekozen. Want ze wilden niet hetzelfde hebben. Ik heb er namelijk één van rembo. Ik heb het hen dan ook laten zien. Ik brgrijp wel dat je niet in hetzelfde kleed wil staan. Maar daarvoor moet je niet persé linea aanhebben e. Je kan dit met eender welk merk hebben, als je dezelfde stijl en smaak hebt.




sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-12-2007 6:49:41

ik bedoelde dat ik voor mezelf linea niet mooi vind. Een linea bruidje zal wel schitteren in haar kleedje, daar ben ik van overtuigd.
Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak!!
Toevallig ken ik ook een verhaal van 2 linea bruidjes met hetzelfde kleed die week na week zouden trouwen. De 2e mocht het wel wisselen van cermo, aangezien er meerdere van dezelfde kleedjes waren besteld.
Als je geen risico op hetzelfde wil, dan moet je maar overleggen met de toekomstige bruidjes die je kent.
Mijn vriendin heeft nog vanuit de winkel gebeld om er zeker van te zijn dat ze niet hetzelfde had. (wat dus ook het geval was...)



Sylvie

 Meld misbruik14-12-2007 8:41:28

Iedereen kiest toch het kleed waar hij zich het mooist in vind? Als dat nu toevallig een Linea is, dan is het toch zo! Waarom kijken achter iemand anders, jij moet er je goed invoelen, jij wilt stralen die dag en de andere, daar moet je niet achter kijken.
Mijn vriendin is 3 jaar geleden in een Linea getrouwd en m'n nichtje dit jaar ook en 'k moet zeggen dat het twee totaal verschillende kleedjes zijn.
Elke bruid zal stralen in de jurk van haar keuze, als het nu Linea is of niet, dat maakt toch niet uit!

Groetjes



silvy
4-4-2008
 Meld misbruik14-12-2007 10:55:20

Hallo Els,

Ik ben ook een linea-bruidje en moet zeggen dat ik toch even moest slikken toen ik jouw berichtje hier las! Het doet een beetje afbreuk aan onze smaak hé! Precies of alle linea-bruidjes zijn exacte kopies van elkaar op hun huwelijksdag. Dit zou mij sterk lijken aangezien er een grote keuze is en je kan ook nog verschillende stukken combineren. Bovendien heb ik hier op het forum ook van andere merken al vaak hetzelfde model zien terugkomen hoor!
Ieder zijn smaak en goesting!!!!
Je zult het waarschijnlijk niet zo bedoeld hebben maar het komt niet zo leuk over voor ons, "linea-bruidjes":-(

Groetjes
Silvy



Els
27-9-2008
 Meld misbruik14-12-2007 11:10:27

Hallo,
Wat een heisa! Toch niks om een drama van te maken zeker!Ik merkte gewoon op dat ik zoveel hoorde over Linea. Ik vind die kleedjes wel mooi, maar absoluut niet mijn ding. En ik vond die meisjes er prachtig mee staan, maar ik zocht iets eenvoudiger. Iedereen zijn ding hé. Ik vind wel dat dat gepast is op dit forum. Het was absoluut niet beledigend bedoeld hoor. Dus aan allen die op hun tenen getrapt zijn=>mijn oprechte excuses!!!!
groetjes
Els



Els
27-9-2008
 Meld misbruik14-12-2007 11:17:47

Nog even een opmerking. Het is inderdaad straf dat er vier bruiden (nooit gezegd dat het allemaal vriendinnen zijn) hetzelfde kleed hadden. Maar toch de echt gebeurd!



silvy
4-4-2008
 Meld misbruik14-12-2007 11:30:04

Geen excuses nodig maar ik wou ook even mijn mening geven. En als we even een poll zouden uitvoeren over wie hier exact hetzelfde kleed heeft en welk kleed dat dan zou zijn, zou je misschien nog verrassende dingen tegenkomen volgens mij. NIet enkel linea wordt zeer vaak gekozen.
Voila, was alles wat ik wou zeggen! Leven en laten leven. Forum moet plezant blijven hé.

Groetjes



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik14-12-2007 13:37:05

Dag dames,

Ik was de eerste om hier te reageren en misschien word ik ook wel de laatste =)
Ik denk dat Els dit inderdaad niet slecht bedoelde en dat dit wel moet "mogen" op het forum. Ikzelf zei al dat IK ze niet zo speciaal meer vind, maar dat komt ENKEL doordat twee vriendinnen en drie nichten met een jurk van Linea getrouwd zijn... Ik ben altijd al een "speciaal geval" geweest, vandaar dat ik ook in mijn jurk iets van mezelf wil leggen...

EN dat begrijp ik van alle Linea-fans ook! Want hoe je het ook draait of keert, het ZIJN prachtige jurken, goeie kwaliteit en ze lijken me zaaaaalig om te dragen :-)

Maar als je zoals ik (en wss ook zoals Els) reeds 4-5 huwelijken gezien hebt met een jurk in hetzelfde genre, dan wil je soms iets anders.

Tenslotte kan je ook verschillende keren dezelfde jurk van andere merken tegenkomen (met Ian Stuart heb ik dit zelfs ook wat, hoe duur de jurk dan is doet er voor mij niet toe). Zeker ben je nooit. De beste oplossing lijkt mij om op voorhand met bruiden te overleggen... Ik heb een aangetrouwde nicht die huwt twee maand na wij maar daar maak ik me niet druk in omdat ik de eerste ben... Gewoon overleggen :-)

Het belangrijkste blijft:
Zolang je jezelf een prinses waant in je jurk, is je jurk PERFECT. Welk merk of hoe ze er ook uitziet, het is wat erin zit (jij dus ;-)) die hem mooi maakt!

Veel succes met de voorbereidingen!!!!



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik14-12-2007 21:26:59

hallo els,
eerst was ik ook van zin om er eentje van linea aan te schaffen. aangezien we pas in september trouwen kijk ik regelmatig is naar andere merken ook. ben uiteindelijk volledig gevallen voor een kleedje van garamaj. het is ieder zijn smaak natuurlijk é. een beetje zoals de naam voor je kind kiezen...de één hoort het graag ,de ander niet.
groetjes



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik15-12-2007 13:58:41

Ik heb zelf ook héél hard gewtijfeld tussen een Linea-kleedje en eentje van Pronovias (twee totáál verschillende stijlen). Uiteindelijk heb ik voor Pronovias gekozen omdat ik het Linea-kleedje te weinig TROUWjurk vond. Als je het in een andere kleur zou zien zou het evengoed een suitekleed kunnen zijn. Wat ik nu heb is voor mij een echt prinsessenkleedje. Maar smaken en goestingen verschillen. Ik heb ook niet voor Linea gekozen omdat mijn nicht afgelopen zomer getrouwd is in een jurk met een opstaand kraagje (ander merk wel) en 'k vond het model van Linea dat ik dan zou kiezen er te veel op lijken.
Ah, 't belangrijkste is dat iedereen zich goed voelt op z'n trouwdag (wat je ook draagt)!

Groetjes, Katleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info