TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marc
|
10-12-2007 22:40:15
Hallo , ik speel voor u voor een vaste prijs ,overuren inbegrepen alsook standaard lichtinstallatie. Meer info www.djmarc.be
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
11-12-2007 8:33:20
Wij hebben voor 'anders met klank' gekozen. Omdat we ook al die zever niet hoefden.
je moet maar eens kijken op Koen Gheysens zijn webiste : http://www.andersmetklank.be/
Onze trouwzaal heeft die al veel aan het werk gezien en was er positief over.
groetjes
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
11-12-2007 10:31:15
Je kan eens contact opnemen met JMC Productions (uit Oudenburg). Zelf heb ik hem nog niet horen spelen , maar van anderen heb ik er goede commentaar over gehoord.
|
|
sara
|
11-12-2007 17:39:56
hallo,
wij trouwen ook in ter eeste. Onze dj is een goede vriend van ons. Wanneer trouwen jullie precies?
Groetjes
Sara 16/08/2008
|
|
CHRIS
|
15-12-2007 10:43:34
Hallo,
Zaterdag 29/12/2007 speel ik zelf een trouwfeest in Ter Eeste voor mensen met dezelfde muzikale smaak als die van jullie... Vraag gerust feedback nadien via karlien.erauw@telenet.be Je mag me altijd contacteren via mcmusicevents@scarlet.be Alvast nog veel plezier met de voorbereidingen.
Groeten,
Chris
|
|
Rik
|
15-12-2007 18:38:56
Beste a, indien je diversiteit zoekt...je krijgt bij ons alle muziek (tevens alt.rock, de laatste electro-releases, stubru-switch is geen enkel probleem of eigen playlists) volgens uw wensen, video op scherm geprojecteerd, zelfs uw openingsdans, of foto/video presentatie op beat (u hoeft ze ons gewoon te geven), visuals. Tevens kan text op scherm getoond worden, alles wordt gefilmd, enz... meer info: www.discovideo.be of mail info@discovideo.be (gratis demonstratie volgens afspraak op locatie), grt Rik
|
|
dierk
|
16-12-2007 17:00:15
Beste,
Met enige fierheid stel ik je onze website voor www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje, wij stellen dit ten zeerste op prijs!Nog veel succes in de verdere voorbereidingen naar jullie feest toe!Muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
|
|
a
19-7-2008
|
16-12-2007 18:55:05
Thx allen. We zijn weer wat wijzer en zullen alles een keer onderzoeken. Al bij al geen makkelijke keuze omdat je nie echt eens kunt 'voorproeven', een dj moet kunnen inspelen op het moment zelf.
mvg!
|
|
faes
|
18-12-2007 6:33:15
Beste,
Kijk eens op de site van All Party Events. Dj Roan werkt samen met verscheidene vaste dj's die wekelijks goede referenties nalaten in diverse feestzalen. Sommige feestzalen werken enkel met deze mensen wat er toch op wijst dat zij goede prestaties leveren.
Veel succes
|
|
Fabrice
|
30-12-2007 13:15:51
Hoi Kijk eens op website www.fmproductions.be . 1 vaste prijs met alles inbegrepen; DJ, discobar, lichten... Geen extra kosten meer. Groetjes
|
|
Michiel
|
11-1-2008 0:45:56
neem eens een kijkje op www.sounddelight.be
Ik ben een dynamische dj die zowat alle muziekgenres naadloos aan elkaar mixt, uitstekende presentatie, jarenlange ervaring en is mijn hoofdberoep.
Met vriendelijke groeten
Discobar sounddelight
www.sounddelight.be
|
|
Michiel
|
11-1-2008 0:46:11
neem eens een kijkje op www.sounddelight.be
Ik ben een dynamische dj die zowat alle muziekgenres naadloos aan elkaar mixt, uitstekende presentatie, jarenlange ervaring en is mijn hoofdberoep.
Met vriendelijke groeten
Discobar sounddelight
www.sounddelight.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|