Terug naar overzicht
Beste Ketty, mail mij eens via info@discovideo.be, grt, Rik
Hoi KettyNeem eens contact op met de mannen van Disco Flash - komen met twee DJ's aan een vooraf afgesproken ALL IN prijs. Hun email is hout1234@hotmail.be en bibi@hotmail.beGroetjes
Je mag me altijd mailen via info@strobosounds.comgroeten,Jo
Hallo,ik speel voor een vaste prijs.Standaard licht inbegrepen.overuren zijn gratis.meer info www.djmarc.be of 0478-694419
dag kettykarmelietje@skynet.be is het email adres.alles is bespreekbaar.
Bij mijn broer die dit jaar trouwde was dj partysound de man van muziek.Het was een feestje van een 23-tal personen en het was echt tof.Zelf gaan mijn aanstaande en ik volgend jaar ook trouwen maar onze avond zal dan weer met ongeveer 170-personen zijn en wie weet nog zelfs nog meer.Wij nemen alvast dezelfde dj want het was echt een geslaagde avond op broers huwelijkspartij.
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest.Ook kleinere feesten zijn geen probleem. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda
Beste Ketty,Met enige fierheid stel ik je onze website voor www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje, wij stellen dit ten zeerste op prijs!Nog veel succes in de verdere voorbereidingen naar jullie feest toe!Muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
Hallo KettyKijk eens op www.fmproductions.be . Kleine of grote feesten, doet er niet toe. Elk feest is even professioneel ingericht. Neem gerust contact op voor info en prijs.