Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Fien
Eerste lezing rond thema vuur
Dag allemaal,   Voor onze mis zijn wij nog op zoek naar een tekst voor de eerste lezing rond het thema "vuur, licht of warmte". Iemand een goeie tip?   Alvast bedankt! Fien
Voorbereiding Reacties: 4 20-5-2011 13:37:17

julie
En ik die dacht dat alles geregeld was....
Hoi Hoi, Met nog 7 dagen te gaan gebeurde het...   Ik heb geen grootouders meer en mijn toekomstige heeft nog 1 oma van 85j. Enkele maanden terug vroeg ik aan mijn schoonouders wat ik moest doen voor oma. Zou zij willen meelopen in de suit...
Voorbereiding Reacties: 10 20-5-2011 13:15:29

karen
ontbijt aan huis
Aangezien ik vind dat er op onze trouwdag wel wat extra mag zijn, maar vooral alles gemakkelijk moet verlopen ;-), dacht ik eraan om ontbijt ana huis te laten brengen. Daarom kocht ik dan ook een tijdje terug de 'goed gevoel', mét bon....
Voorbereiding Reacties: 3 20-5-2011 12:08:32

ellen
liedjes
stresss..morgen vrijgezelle:) nog 27 dagen op de teller en nog heleboel werk! viering boekje bijna klaar voor trouw en doop, wat vinden jullie van onze liedjes? - intrede: secret garden: you raise me up - dolly partson - you are - na ringen en tijde...
Voorbereiding Reacties: 2 20-5-2011 11:31:25

Miriame
Nog 35 dagen en eerste pas net achter de rug :)
Goedemorgen bruidjes en -gommetjes,   Woensdag mijn eerste pas gehad, toch superzenuwachtig...nachtmerrie dat mijn kleedje te smal ging zijn en enfin, jullie kennen het waarschijnlijk allemaal wel :)...maar het was super! Het moet nog een beet...
Voorbereiding Reacties: 3 20-5-2011 11:02:34

Céline
Huwelijksfeest
Hallo wij zijn vier leerlingen uit het derde jaar economie en voor ons eindwerk moeten wij een fictief bedrijf opstarten. Wij koze voor een weddingplanner. Nu zijn wij aan het onderdeel resultatenberekening gekomen. Maar wij hebben totaal geen id...
Voorbereiding Reacties: 20 20-5-2011 9:56:18

Kendra
De laatste dag!
Spannend die laatste voorbereidingen. Heb gelukkig toch 1 dag verlof gekregen op school zodat ik alles kan voorbereiden ...   Vandaag moeten we de misboekjes (100) nog maken en dan nog kleine dingetjes allemaal. Zal wel goed komen zeker?   ...
Voorbereiding Reacties: 20 20-5-2011 9:21:49

myriam
Nog 85 dagen te gaan
Nog 85 dagen te gaan en begint zo hard te kriebelen!!! ik wil morgen al trouwen zo erg is het! het meeste is in orde alleen nog iemand vinden met een cabrio die ons die dag wilt rond rijden.. nog bruidjes voor 13 augustus regio gent? 
Voorbereiding Reacties: 1 19-5-2011 22:11:50

An
De soep...
De soep wordt nooit zo heet gedronken als hij geschonken wordt. Een spreekwoord dat de vroegere directie van onze school ooit eens gebruikt heeft. (Dat ging toen over de hervorming van het buitengewoon onderwijs... en inderdaad... Na al die jaren is ...
Voorbereiding Reacties: 5 19-5-2011 21:02:22

tamara
mijn laatste uurtjes
Dag bruidjes,   Mijn laatste uurtjes zijn aangebroken, vond het altijd spannend als ik dat in het verleden van andere bruidjes moest lezen. En nu is het eindelijk mijn toer :) De zenuwen vallen momenteel wel terug mee, heb er vooral s'morgens...
Voorbereiding Reacties: 27 19-5-2011 19:54:13

eline
Duim omhoog voor morgen!
Hoi hoi   Waarschijnlijk een van mijn laatste berichtjes op het forum want morgen is the Big Day ! Morgen ben ik eindelijk Mevrouw Poot :) Graag had ik jullie duimpjes omhoog gezien voor het mooie weer. Ik had op wat meer zon gehoopt maar ni...
Voorbereiding Reacties: 18 19-5-2011 13:53:01

Jana
Boudoir fotoshot
   Hallo mede-bruidjes,   Ik heb hier al verschillende malen gelezen dat er meisjes zijn die zo'n boudoir fotoshoot (of iets in die zin) laten doen. Ik zou ook zo'n fotoshoot willen doen als verrassing voor mijn ventje maar heb...
Voorbereiding Reacties: 2 19-5-2011 12:43:39

Charlotte
Verhaal van de vlag - deel 3 (en hopelijk ook laatste...)
Lieve mensen,   Het was echt hartverwarmend om al jullie reacties te mogen lezen: bezorgd, geruststellend, raadgevend, etc... Ik wou er meteen op reageren en jullie één voor één bedanken, maar het is vandaag pas de eerste d...
Voorbereiding Reacties: 14 19-5-2011 12:34:01

julie
GRRR!! Weerbericht
Hoi bruidjes,   Ik krijg het helemaal op mijn heupen. Al weken lang is er stralende zon, of toch in elk geval geen regen. Ik bekijk al enkele dagen het weerbericht en natuurlijk wat kan je raden. 28 mei, onweer en 17°... just great!!! ...
Voorbereiding Reacties: 17 19-5-2011 11:15:35

Sarah
moving on up
Hei iedereen,   na mijn laatste niet zo positieve berichtje heb ik vandaag toch een zeeer productieve dag gehad, staat gecheckt:   beslissing welke loper, dassen voor suite gekocht, kledij bruidskindjes gekocht, vleugeltjes kindjes bes...
Voorbereiding Reacties: 1 18-5-2011 23:56:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...