Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Babs
Vrijgezellen
Hoi bruidjes,   Zaterdag is mijn vrijgezellen dag. Heb de instructies gekregen van een blauwe outfit en een rode outfit te voorzien. Voor de rest weet ik van niks, spannend!! Hopelijk is het weer wat deftig, maar vrees ervoor, ze voorspellen n...
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2011 18:33:58

Esther
Versiering zaal
Mijn ventje en ik zijn op zoek naar een leuke aankleding van onze feestzaal. We willen vooral mooie versiering, die niet goedkoop oogt, maar wel budgetvriendelijk is. Iemand tips hiervoor?   xxx Esther
Voorbereiding Reacties: 6 15-6-2011 16:58:34

Lien
Maart - bruidjes?
Uit nieuwsgierigheid: zijn er nog bruidjes die op 24 maart trouwen?   Voor maartbruidjes in het algemeen: hoe ver staan jullie al? Gewoon om een idee te krijgen of ik een versnelling hoger moet schakelen of niet!   Wat er bij ons (nog...
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2011 15:17:00

Silke
Hoe datum beslissen?
Hallo iedereen,   Je ziet inderdaad al een datum staan om mijn account, maar dit was enkel omdat dit al moest ingevuld worden bij het registeren... Wij zitten namelijk met een "dilemma"... Een van onze 'favoriete' feestzalen heeft geen enkele z...
Voorbereiding Reacties: 17 15-6-2011 15:04:41

Baci
AAAHHH nog 44 dagen...
Amai, nog maar 44 dagen..Mijn trouw begint in zicht te komen... Ik begin al een beetje te stressen...   Zijn er nog bruidjes die 30 juli trouwen???   Hoe zijn jullie zenuwen gesteld???   groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2011 14:45:22

kristel
nog 15 dagen! heb het gevoel dat ik vanalles vergeet
hey,   nog 15 daagjes op de teller en het is 1 juli, onze burgerlijke trouw, hiervoor is alles in orden, maar voor 2 juli, het kerkelijk huwelijk en het feest, moet ik nog het één en ander doen:   ik moet nog achter kousen, ...
Voorbereiding Reacties: 3 15-6-2011 11:37:47

Sarah
gezocht: grappige vragen!
Hello bruidjes   Ik ben bezig met de vragen voor het gastenboek maar ik zou er graag nog een paar leuke bijhebben! Volgende vragen heb ik: -voorspel onze toekomst! -geef 3 tips voor een geslaagd huwelijk -omschrijf het bruidspaar in 5 woord...
Voorbereiding Reacties: 37 15-6-2011 11:29:17

nele
nog 15 dagen te gaan!!!
Dag bruidjes,    nog 15 dagen te gaan en het is eindelijk zover! Na 12 jaar gaan we de grote stap zetten! Stilaan begint de stress soms toch toe te slaan maar ik probeer me zo kalm mogelijk te houden. Het belangrijkste is geregeld maar het ...
Voorbereiding Reacties: 2 15-6-2011 10:53:41

Jill
Nu kan het plannen beginnen...
Hallo bruidjes,   Nu onze datum zo vast als beton ligt, kan het plannen pas echt beginnen. Nu heb ik hier al heel wat rondgesnuisterd op het forum, en heb ik hier en daar al wat voorkeuren. Dus enkele vraagjes....   Fede di Oro: Hoelang op ...
Voorbereiding Reacties: 6 15-6-2011 10:44:59

Selena
Nog 2 dagen en 13 uur!
Hey Bruidjes! Wat gaat de tijd enorm snel!!! Alles is wel bijna gedaan, enkel nog een paar kleine dingen, zoals vandaag mijn kleed gaan halen :D, deze avond de hele overdag overlopen met de ceremoniemeester. vanalles gaan betalen... Spijtig genoeg zi...
Voorbereiding Reacties: 12 15-6-2011 10:40:08

Liselotte
Leveringstijd trouwartikelen.nl -- Ivoren paraplu's
   Dag bruidjes!   Kan iemand me zeggen hoeveel de leveringstijd bedraagt bij trouwartikelen.nl. Ik zou voor de zekerheid paraplu's willen kopen voor volgend zaterdag... maar als het meer dan een week duurt voor die er zijn, da...
Voorbereiding Reacties: 2 15-6-2011 9:52:33

Liselotte
Sinds deze morgen... 9 daagjes op de teller!
   WOEHOE!   Kwou dit gewoon eventjes kwijt!   Nog maar 9 daagjes en het is onze dag. Ik keek vandaag naar de weersverwachtingen en het ziet er niet zo goed uit. Ik wacht nog tot morgen en dan begin ik paraplu's te kope...
Voorbereiding Reacties: 8 15-6-2011 9:00:42

shana
nog juist een maand!!!!
met nog juist een maand te gaan, begin ik vol stress te zitten. ik vraag mij af wat we na het eten moeten doen, eerst dansen of eerst nagerecht? begin mij zorgen te maken over alles... dat het maar rap zover is!
Voorbereiding Reacties: 3 15-6-2011 7:37:06

Esther
Ringkussentje zelf maken?
Vroeg me af of het mogelijk zou zijn een ringkussentje zelf te maken. Ik kan wel met een naaimachine om en ben ook wel redelijk handig. Iemand een idee of hiervan patroontjes of zo bestaan? Of hoe ik dit het best zou kunnen aanpakken? Heb wel een pa...
Voorbereiding Reacties: 7 14-6-2011 21:47:10

sarah
bruidstaart
Pffft ; eigenlijk heb ik een pesthekel aan taart en mijn verloofde ook.Ons eerste plan was dessert en geen taart ; maar minicakes die we zouden meegeven + een cutting cake.    Maar omdat het verwacht wordt, sociale druk, hebben we toch...
Voorbereiding Reacties: 16 14-6-2011 21:14:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...