Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

aan Tiziana ( met vriend Gianni)
Ik heb nu pas je reactie gelezen op mijn berichtje.wel toevallig dat je vriend bij Coox in Rekem werkt. Ik ga straks eens vragen of mijn "man" ( ondertussen) hem kent...Sorry dat ik nu pas reageer: heb ondertussen al in het ziekenhuis geleg...
Andere Reacties: 1 11-5-2006 14:36:21

aan Tiziana (
Andere Reacties: 0 11-5-2006 14:32:08

Bruidsboeket
Hallo iedereen,Kent er iemand een site waar ik foto's kan bekijken van bruidsboeketten? Zo kan ik een paar ideetjes opdoen.Alvast bedankt,Guy29/07/2006
Andere Reacties: 2 11-5-2006 13:06:22

Faculty Club Leuven
Hallo,twee weken geleden zijn wij de Faculty Club in Leuven gaan bezoeken. Op de locatie zelf waren we eigenlijk meteen verliefd. Iemand van jullie die meer ervaring heeft met deze zaal? (eten/dj/bediening/..)groetjes,Astrid
Andere Reacties: 3 11-5-2006 12:05:06

ik zoek een camera
ik ben op zoek naar een camera,weet soms iemand of je die kan huren of iemand thuis die een grote camera heeft.mijn nonkel zou onze trouw filmen,maar hij heeft geen camera meer.liefst een grote camera.laat me dringend iets wetenpatricia
Fotografie Reacties: 2 11-5-2006 11:50:39

ideetjes voor vrijgezellendag
hallo allemaal,zijn er hier mensen die al een vrijgezellenavond of zoiets georganiseerd hebben?laat jullie ideeen hier achter.wat jullie al gedaan hebbenmercipatricia
Ideeën Reacties: 4 11-5-2006 11:47:43

trouwringen Niessing
Hallo,heeft iemand ervaring met de trouwringen van Niessing? Wij hebben dit weekend onze trouwringen besteld. We gingen nog een seintje krijgen over de definitieve prijs voor mijn ring omdat ik er graag een steentje in wilde. De juwelier had ons geze...
Andere Reacties: 0 11-5-2006 11:04:13

Champagne
Hoi allemaal,ben in volle voorbereiding voor onze trouw - natuurlijk - en ben op zoek naar een mooie champagne voor op onze receptie en ons feest, maar zou het graag prijs/kwaliteit, als je begrijpt wat ik bedoel. Iemand een ideetje?groetjes,Sabine
Andere Reacties: 4 11-5-2006 10:15:06

oldtimer om zelf mee te rijden gezocht
Hallo medebruidjes en -gommen,Ik ben op zoek naar een oldtimer. Mijn vriend zou echter héél graag zelf ermee rijden, en de meeste oldtimers komen met chauffeur. Dus daarom zoek ik nu dus een mooie en stijlvolle wagen (liefst oude sportwagen...
Andere Reacties: 2 11-5-2006 8:32:56

marleen
tv programma
Hallo medebruidjes,Ik had eens een vraagje, een hele tijd geleden kwam er op dit forum een oproep wie er interesse had om deel te nemen aan een nieuw programma ivm trouwers. Heel enthousiast hebben wij hierop gereageerd. De dame nam daags na onze r...
Andere Reacties: 4 10-5-2006 20:07:50

Inge
schoenen sophie sposa
hoi medebruidjesik heb in een bruidscatalogus mijn perfecte trouwschoenen zien staan van het merk sophie sposa. jammer genoeg stond er geen verkoopsadres bij (behalve in nederland dan). Kan er mij iemand vertellen waar ik deze schoenen kan kopen? a...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 10-5-2006 19:44:18

Karen
Voor Tiziana Van Maasmechelen
Jah inderdaad de wereld is kleinnhaha maar ondertussen heb ik dus iemand via via een sminkster gevonden. Dus als je het nummer wil hebben... Let me Knowgroetjesss Karen
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 10-5-2006 16:54:19

Lynn
cadeau getuigen
hallo bruidjes, onze dag is bijna aangebroken en momenteel leggen we de laatste hand aan de allerlaatste details... We hebben echter nog geen idee wat we aan onze getuigen kunnen geven om hen te bedanken. Wat geven jullie zo al? Ook de ouders willen ...
Andere Reacties: 2 10-5-2006 16:17:28

Angelique
Help ! Make up Aalter/Maldegem/Eeklo of tss Gent & Brugge
Help - de persoon die mijn make up ging doen vindt het opeens te ver rijden. We wonen rond Eeklo, dus kent er iemand die heel goed en vooral natuurlijk make up kan doen in die buurt of iemand tss Gent en Brugge die er niet om geeft max 20 km te rijd...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 10-5-2006 15:56:06

Ann
oldtimer
Gisteren leuk telefoontje gehad van een vriendin waar ik vroeger nog mee volleybal gespeeld heb. Ze heeft een kennis die 2 oldtimers (waarvan 1 open) heeft en die wil ons op onze trouwdag naar het gemeentehuis en daarna naar de receptie voeren!Toffe ...
Andere Reacties: 1 10-5-2006 14:27:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...