Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ymke
kapsel, make-up
Wie weet er een goed adres van kapper/-ster voor een bruidskapsel, in de buurt van Sint-Niklaas? Ik ben ook nog op zoek naar iemand die de make-up kan verzorgen. Alle ideetjes zijn welkom! Alvast bedankt!Ymke
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 26-7-2006 10:27:42

Anneleen
Tafelafroeping
Hallo bruidjes allemaal,Onze trouwdag kom snel dichterbij en alhoewel het hier al dikwijls gevraagd is ben ik er nog altijd niet uit op welke manier we de tafelafroeping zullen doen.heeft er iemand van jullie een origineel en plezant idee?Alvast beda...
Andere Reacties: 9 26-7-2006 9:55:18

Barbara
cocktailjurkje
Hallo,In de nabije toekomst moet ik naar twee huwelijken. Ik ben hiervoor echter nog op zoek naar een cocktailjurkje. Weten jullie een winkel in de buurt van Antwerpen ofwel in de buurt van Roeselare-Kortrijk waar ze betaalbare cocktailjurkjes (geen ...
Kledij - Suite Reacties: 2 26-7-2006 8:54:03

Lieve
Fotolocaties Gent
Hey,het is al verschillende keren gevraagd, maar misschien zijn er nu nieuwe mensen die mij verder kunnen helpen.We zijn nog op zoek naar binnen- en buitenlocaties voor onze fotoreportage in de omgeving van Gent. We dachten al aan het Gravensteen, de...
Fotografie Reacties: 9 26-7-2006 7:57:13

Lieve
Wat nog te doen?
Hey allemaal,wij trouwen op 1 september... het komt met grote sprongen dichterbij en af en toe voel ik toch al de stress. Zijn er nog mensen die begin september trouwen en wat moeten jullie allemaal nog doen?Wij moeten nog: de ringen afhalen, nog een...
Voorbereiding Reacties: 5 26-7-2006 7:54:40

Sarah
enveloppe met geld
hallo,Volgend weekend gaan wij naar het trouwfeest van een vriendin en ik vroeg mij af wat een redelijk bedrag is om te geven. Zelf dachten wij aan 100 euro maar is dit ongeveer de standaard? Hoeveel geven de meesten van jullie aan vrienden?Groetjes,...
Andere Reacties: 11 25-7-2006 21:00:32

Karen
Priester
Hoi,Ik had een tijdje geleden al eens nr de priester gebeld en hij zei mij dat hij mij wel zou terugbellen (nog tijd genoeg). Aangezien ik hem nog niet had gehoord, belde ik hem net terug op. Wij trouwen nl. op 30-6-07.Hij zei mij dat het écht n...
Ceremonie Reacties: 7 25-7-2006 20:58:14

Nanthacha
Weet iemand foto's op Internet van Kapsels
hallo,Waar kan ik kapsel foto's vinden van half opgestoken haar? Ik ben zelf een thaise. Op trouwkapsels.nl en trouwen.com heb ik al gekekenen. Wie kent nog een goede site.Nanthacha31.08.2006
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 25-7-2006 20:51:38

sadia
ideeën liedjes zangers met gitaar
Hoi allemaal,Hebben jullie een idee betreffende mooie liedjes tijdens de mis voor een zanger met gitaar?Ik ben nog volop ideeën aan het opdoen. Vorig weekend is mijn vriendin getrouwd en ik zou niet graag volledig dezelfde liedjes hebben als haa...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 25-7-2006 19:55:52

sofie
bo-couture
heeft er iemand ervaring met bo-couture te merksem? of met jagre in de carnotstraat?alvast bedankt
Andere Reacties: 0 25-7-2006 19:30:15

Els
muziek binnenkomst feestzaal
Hey iedereen,op 05/08/2006 is het zover dus beginnen de zenuwen wel op te steken. We zijn nog op zoek naar een liedje wanneer we de feestzaal betreden samen met de mensen aan de eretafel. De bruidsmars vinden we te traditioneel. Daarom dachten we aa...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 25-7-2006 18:44:11

A
Eerste ontmoeting priester
Hallo,wij gaan volgende week voor de eerste keer naar de priester (we hebben hem slechts 1x gezien na de mis, gewoon om kennis te maken). Hadden jullie hier iets voor voorbereid of is er iets waar we vooraf zeker moeten over denken?groetjes,Astrid08....
Andere Reacties: 5 25-7-2006 18:03:49

Sarah
Eindelijk schitterend groepje gevonden voor live muziek in de kerk
Hoi bruidjes, na lang zoeken en véééél huwelijksmissen af te schuimen hebben we EINDELIJK een FANTASTISCH groepje gevonden.Origineel is het een coverband, maar de 2 zangeressen en gitarist verzorgen nu ook huwelijken.Bij de eerste...
Muziek - Live Reacties: 3 25-7-2006 17:16:22

elke
menu's
Je ziet vaak dat trouwers hun menu's op tafel zetten. Heeft iemand originelere ideeën?(15-09-06)
Voorbereiding Reacties: 3 25-7-2006 15:20:05

Ymke
Afrikaanse muziek
Haai, wij trouwen op 16 sept. a.s. Voor muziek tijdens de viering ben ik opzoek naar een Afrikaans bandje (en dit in de buurt van Sint-Niklaas) aangezien ikzelf een tijdje ontwikkelingswerk heb gedaan in oeganda. Daar heb ik de gelegenheid gehad om e...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 25-7-2006 14:47:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...