Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

patricia
trouwvervoer bus
onze suite bestaat uit een 20tal pers nu zou ik graag met een busje gaan iemand ervaring hiermee en waar kan ik terrecht ben van omg borgloon
Andere Reacties: 6 23-8-2006 20:41:22

patricia
visagiste
kent er iemand een visagiste omgeving van tongeren - borgloon - st truiden die mooi werk levert en de prijs? groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 23-8-2006 20:32:09

Cindy
fotografe diana doardo maasmechelen
Hallo toekomstige bruidjes en bruidegommen.Wij zullen op 11 augustus 2007 de grote stap wagen. We zijn al stilletjes aan bezig met wat voorbereidingen te treffen. Via internet hebben we kennisgemaakt met het werk van Diana Doardo van Maasmechelen. Is...
Fotografie Reacties: 0 23-8-2006 19:39:27

carmen
Aan Sofie (Fieke)
Fieke,Je had gereageerd op mijn topic: Hof ter Buecken Buggenhout. Ik heb je een mailtje gestuurd, maar tot hiertoe kreeg ik nog geen reactie. En zit echt wel in spanning te wachten :-) Er staat toch toevallig geen typfoutje in je e-mailadres of zo? ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-8-2006 19:18:48

sofie
mooi voorstel
twee professionele zangeressen willen graag aan een goedkoop onkostenprijsje op jullie plechtigheid of feest komen zingen, aarzel niet om verder contact op te nemen: fiedhondt@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 7 23-8-2006 19:15:52

sofie
niet twijfelen
twee professionele zangeressen willen graag aan een goedkoop onkostenprijsje op jullie plechtigheid of feest komen zingen, aarzel niet om verder contact op te nemen: fiedhondt@hotmail.com
Religie Reacties: 0 23-8-2006 19:15:22

sofie
niet twijfelen!
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 23-8-2006 19:14:54

sofie
niet twijfelen
twee ervaren professionele zangeressen willen graag aan een goedkoop onkostenprijsje op jullie plechtigheid of feest komen zingen, aarzel niet om verder contact op te nemen: fiedhondt@hotmail.com
Muziek - Live Reacties: 4 23-8-2006 19:14:31

sofie
niet twijfelen
Locaties - Viering Reacties: 0 23-8-2006 19:14:09

sofie
niet aarzelen
Ideeën Reacties: 0 23-8-2006 19:13:46

sofie
niet twijfelen!
Ceremonie Reacties: 0 23-8-2006 19:13:21

sofie
lesbo's zingen
twee professionele zangeresjes die volgend jaar van plan zijn met elkaar te trouwen willen alvast doodgraag op jullie huwelijk zingen aan een holebi vriendenprijsje. geïnteresseerden, doe ons een plezier en mail naar fiedhondt@hotmail.com of kij...
Homohuwelijk Reacties: 0 23-8-2006 19:10:03

Ellen
dagindeling
Hallo bruidjes!!Mijn grote dag begint ook ferm te naderen (nog 59 dagen) en ik vroeg me nu af hoe jullie dagindeling er uit ziet. Vooral dan hoeveel tijd jullie voorzien smorgens om klaar te zijn met kapsel, make-up enz. Wij trouwen om 10u30 voor de ...
Voorbereiding Reacties: 4 23-8-2006 18:25:34

Ann
ceremoniemeester Dendermonde
Hoi bruidjes,kunnen jullie ons een ceremoniemeester aanraden in de buurt van Dendermonde. Ik heb al heel wat goeds gelezen hier over Joris Temmerman, maar we zoeken er ééntje waar we geen vervoer bij moeten nemen.
Ceremonie Reacties: 2 23-8-2006 18:16:06

babs
brugge locatie
30 september is voor ons de grote dag, de fotosessie zou doorgaan in Brugge,graag had ik een paar leuke locatie's voor zowel binnen als buiten.dank bij voorbaat
Andere Reacties: 5 23-8-2006 16:49:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...