Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stephanie
Rockbandje
Hallo iedereen ! Wij zijn opzoek naar een bandje die rock covers speelt! Iemand voorstellen? Alvast bedankt! Anthony en stephanie
Muziek - Live Reacties: 5 14-5-2014 9:08:22

Christel
DRINGEND, welk liedje bij intrede feestzaal?
Hoi bruidjes en grommies,Toch 1 ding over het hoofd gezien. Op welke muziek komen jullie binnen in de feestzaal? We hebben op t moment weinig inspiratie.Help!!!  
Ideeën Reacties: 13 13-5-2014 23:00:15

lientje
huis van Mihr Herent
Hallo Allemaal, Wij zouden graag ons trouwfeest doen in het huis van Mihr. Is iemand die deze plaats kent? of ooit zelf naar een trouwfeest daar is geweest? Ik zou heel graag wat reacties verzamelen. Merci!!! groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-5-2014 22:23:52

broekaert
Waardebon Bruids - Cocktailkleding Pierre Yves
Ik heb een waardebon liggen van 1299 euro geldig tot 2016 voor Bruids- en Cocktailkleding bij Pierre Yves te Aalst. Wie wil kan hem overkopen voor 1199 euro. Wie interesse heeft mag me mailen: marijke_broekaert@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-5-2014 21:11:49

Mieke
Mooie ringkussentjes ontvangen! Me Happy!
Hey, Met nog maar tien dagen te gaan, ben ik vorige week op zoek gegaan naar originele ringkussentjes.  Via dit forum ben ik terecht gekomen op foreverringkussentjes.nl.  Deze dame maakt dus zelf ringkussentjes en eigen wensen mag je altij...
Ideeën Reacties: 7 13-5-2014 20:43:16

julie
aftellen
nog 16 dagen spannend...
Voorbereiding Reacties: 2 13-5-2014 20:42:52

Katrien
Verkoop onderrok
Best bruidjes, Ons huwelijk is achter de rug se,.. Daarom verkoop ik mijn onderrok,.. Er is 1 hoepel onderaan,... Maatje 36 en goed voor meisjes tot 1 m60. Heb hem 100€ gekocht en verkoop hem 50€. Indien interesse laat me dan iets weten ... Groe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-5-2014 18:38:31

Amelie
Hof ter Meygem Dendermonde
Beste allemaal, Nu nog kiezen voor een goede feestzaal! We kiezen tussen Kattebroek in Dilbeek (veel goed over gehoord en zelf al veel geweest, maar veel duurder) en Hof Ter Meygem (goedkoper maar iets minder indrukwekkend) Hier vind ik weinig info...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-5-2014 18:25:56

samantha
Samenvatting huwelijk
Hallo iedereen Heb hier even een samen vatting van onze dag Onze dag was echt perfect :-D Het weer zat heel goed mee het was zonnig en zo een 23 graden Om 10:30 kwam onze limo aan om tegen 11 uur aan stadhuis te zijn In het stadhuis liep alles hee...
Voorbereiding Reacties: 2 13-5-2014 16:13:50

sofie
Juli bruidjes
4 juli komt plots wel heel dichtbij !! Ik denk dat het meeste al in orde is , behalve de tafelnamen , daar geraak ik nie uit !!
Voorbereiding Reacties: 16 13-5-2014 15:47:26

carmen
zaal oost-vlaanderen
Pas verloofd en op zoek naar de ideale trouwzaal! We zoeken een zaal zonder vaste catering waar we een los trouwfeest kunnen geven, zoals een walking dinner, BBQ, ... zonder vaste staanplaatsen. Dit in Oost-Vlaanderen. We hadden al gedacht aan CC meu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 13-5-2014 15:09:09

Lisa
Salons Ten Boogaerde of Den Otter
Dag iedereen, wij zouden trouwen in 2015 en twijfelen heel erg tussen Salons Ten Boogaerde (Kortemark) en Den Otter (Zedelgem).  Hebben jullie tips of ervaringen met één van beide zalen. De sfeer is voor ons belangrijk, maar zeker oo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 13-5-2014 13:14:08

stephanie
'Litlle Ladies' let me be impressed ... !!! :)
hier ben ik weer ... en deze keer met een oproep aan de 'kleine' brides-to-be of aan de getrouwde ladies onder ons :) 1m53,5 meet ik en overal ben ik de kleinste en dit heeft wel soms zijn charmes, maar niet als ik denk aan trouwkleedjes passen......
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 13-5-2014 12:30:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...