Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anita
kinderanimatie?
Voorzien jullie iets om de kinderen bezig te houden?  Stel dat het slecht weer is?  Kleurboeken enzo voorzien? Andere animatie?Vele groetjes, A'ke  
Ideeën Reacties: 3 26-6-2014 16:13:51

Julie
Tafelindeling
Hallo iedereen, Eens een vraagje om te weten of iets not-done is of niet. Kan het dat het bruidspaar op hun avondfeest aan een aparte tafel zit? Nu een beetje uitleg. Mijn ouders zijn gescheiden en dit zorgt voor rare sfeer tussen ouders/grootoude...
Ideeën Reacties: 12 26-6-2014 15:59:53

Ianthe
Bruidsjurk kiezen - hoeveel winkels (op één dag), welke, ...?
Hi, Mijn vriend en ik trouwen op 11 april 2015 en ik zou dus binnenkort op zoek gaan naar mijn trouwjurk. Aangezien ik niet echt aanstaande bruidjes of getrouwde vriendinnen in mijn omgeving heb, ben ik een beetje 'clueless'. Voorlopig h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 26-6-2014 14:27:09

sarah
Dianna David: ervaringen?
Hallo allemaal, ik heb in augustus een afspraak gemaakt bij Dianna David omdat ze daar een kleedje hebben dat ik absoluut wil passen voordat ik verder ga op zoektocht. Ik heb eerst wat getwijfeld of ik wel zou gaan omdat ik hier op het forum echt al...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-6-2014 13:59:45

Debbie
5 juli 2014 REGEN :-(
Hallo Bruidjes, Zijn er hier nog die volgende week zaterdag gaan trouwen? Kijken jullie ook zo vol spanning naar het weerbericht. Ze geven dan weer regen, dan weer niet. Pffff. Hopelijk valt het de dag zelf nog wat mee. Ik ga ook al zeker een binnen...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 26-6-2014 13:53:10

Dina
Ervaringen feesthoeve Maydoncken
Heeft iemand van jullie ervaringen met Maydoncken die jullie misschien willen delen? Wij zijn daar gaan kijken en overwegen van ons feest daar te geven. Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-6-2014 12:42:55

Eva
Ringen
Hoi, Dinsdag zijn wij onze trouwringen mogen gaan afhalen! Ze zijn gewoon weg perfect! Ik kan niet genoeg reclame maken voor Elke Stuyck http://www.elkestuyck.be/ ;-) Grtjes
Kledij - Accessoires Reacties: 1 26-6-2014 12:05:58

vicky
welk geldbedrag als cadeau?
hallo iedereen, even een vraagje,  welk geldbedrag geven jullie zoal cadeau als jullie naar een receptie, feest of dessertbuffet gevraagd worden? Of hebben jullie reeds mogen ontvangen? groetjes Vicky
Voorbereiding Reacties: 17 26-6-2014 11:30:30

kim
Fotolocatie Antwerpen
Hallo allemaal, we wonen in Berchem en zijn op zoek naar een leuke en originele fotolocatie voor onze grote dag. Iemand ideetjes? Wij dachten aan het felixpakhuis of het pomphuis. Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 1 26-6-2014 9:34:27

Nele
Ervaringen met Couture Ann in Aalst?
Beste bruidjes, Op het forum las ik wat gemengde commentaren over couture Ann in Aalst, maar sommigen dateren al van enige tijd geleden. Is er iemand nog recent geweest voor een jurk en wil je je ervaringen delen ajb? Weet er nog iemand in welke wi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-6-2014 23:00:33

michiel
Live zang in de kerk
Wij zijn op zoek naar live zang voor in de kerk. Zijn er mensen die zangers of zangeressen kennen die qua prijs en zang goed zijn ? Groeten michiel.
Muziek - Live Reacties: 9 25-6-2014 22:13:06

michiel
Dj kiezen. 18/07/15
Onze trouw zal doorgaan in het gravenhof van torhout. Hier kregen we een lijst met 9 dj's. Ik vroeg me af als sommige van jullie al ervaringen hebben met onderstaande? ( bv naar muziekkeuze, krijgen ze de mensen op de dansvloer, zijn er dingen waardo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 25-6-2014 22:01:57

sofie
Binnenlocatie
Weet er iemand een leuke binnen locatie zijn regio wevelgem ? In geval van slecht weer , hebben we toch een plaats nodig om foto's te nemen ! Dus help !!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 25-6-2014 21:56:52

veronique
Locaties Regio Genk
Hallo allemaal, wij hebben een aantal locaties om te gaan bekijken, De barrier houthalen, Stiemerheide Hangar 58 Dennenhof Kan iemand ons raad geven welke goede keuze is en beste in prijs? Wij hebben voor het etentje 16 personen en avondfeest 180 ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 25-6-2014 21:03:51

Tanja
boudoir fotoshoot
Hoi ! Lang heb ik hier over nagedacht. Uiteindelijk heb ik een boudoir fotoshoot geboekt . Vandaag was het dan zover. Was wel wat onzeker omdat ik toch niet van de magerste ben... Maar wow wat was dat leuk! De fotos zijn nog niet helemaal af maar v...
Ideeën Reacties: 7 25-6-2014 19:54:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...