Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vanessa
Fotolocatie regio Beveren - Sint-Niklaas
Hey bruidjes, Ik ben nog opzoek naar een leuke,originele en toffe fotolocatie voor onze trouwfoto's volgend jaar. Iemand ideetjes?
Locaties - Fotografie Reacties: 0 10-7-2014 14:21:21

Griet
Zaal kwijt!
Beste bruidjes, Even jullie steun nodig... Op 17 juni 2013 hebben we onze zaal vastgelegd. Nu onze feestzaal heeft 3 mooie zalen die je ook aan elkaar kan aansluiten. Wij hadden zaal 2+3 gekozen. Toen ik vorig jaar reeds een voorschot wou geven, wer...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 10-7-2014 13:30:05

Sarita
Broche Bruidsboeket
Beste aanstaande,Graag maak ik jouw mooiste Broche Bruidsboeket!U kunt een kijken nemen op mijn FacebookPagina Broche Boeketten (Almere Stad)Ik kijk ernaar uit! Tot SnelGroetjes Sarita  
Bruidsboeket Reacties: 2 10-7-2014 13:27:04

Marijke
Gisteren eerste pas en superverliefd op mijn kleed!!!
Gisteren helemaal naar Leiden gereden, omdat daar mijn droomkleed hangt. Het was wel een heel spannend moment. Ik hoopte dat ik nog steeds verliefd was en ook mijn 2 getuigen en mama waren er voor het eerst bij; Ik had mijn kleed namelijk met mijn ve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-7-2014 11:30:49

tessa
Torenhof of vlaschaard?
Wij trouwen volgende zomer en zijn nog aan het twijfelen tussen twee zalen: de vlasschaard in Hulshout of het torenhof in Westerlo. Heeft iemand hier al ervaringen mee? Alvast bedankt! Groetjes, Tessa
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-7-2014 11:04:16

angelique
paraplu te koop
grote witte paraplu  je kan er met 2 personen onder  hartvormig !!!  Met tekst  "just married "  nog in plastiek verpakking !! ( niet gebruikt omdat wij zeer mooi weer hadden op onze dag )  foto krijg ik hier iet op :-(...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 10-7-2014 10:58:00

Lientje
Poll van ghent
Ik lees hier veel goede reacties over poll van ghent en dj sweeby. Kan iemand mij wat meer vertellen over hoe ze werken? En is er een verschil tussen beide dj's? Is er een persoonlijk contact, verloopt alles via mail? Kan je zelf nummers doorge...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 10-7-2014 10:43:07

Ann
vrijgellen
even een situatieschets:  Mijn getuige is mijn broer , hiermee heb ik heel goed contact. Hij heeft dus ook mijn vrijgezellen geregeld en grotendeels bekostigd heb ik gehoord. Nu heeft hij beslist dat hij niet mee gaat zoals we hadden gepland,&n...
Voorbereiding Reacties: 7 10-7-2014 10:18:12

Véronique
komende zaterdag: het weer
Dag iedereen, Zijn er nog mensen die zaterdag trouwen en zich tot nu toe over niets echt druk gemaakt hebben behalve... over het weer? Het ziet er niet zo goed uit en ik jaag mij daar een beetje in op. Hele dag regen zou zo jammer zijn!
Voorbereiding Reacties: 5 10-7-2014 7:32:23

JOP
Huwelijk met uitgebreide receptie, hoe formuleren op uitnodiging?
Hallo, wij geven omwille van de heel grote familie en kennissenkring in plaats van een echt avondfeest een 'deluxe' receptie waarbij wij meteen aan iedereen dezelfde uitnodiging sturen. We zitten echter een beetje vast met hoe we dit precies moeten ...
Uitnodigingen Reacties: 8 9-7-2014 23:31:22

kimberley
feestzaal vastgelegd
Net de eerste stap genomen: de feestzaal vastgelegd. Ons feest zal doorgaan in het Geuzenhof. Krijg er al wat zenuwen voor :). Wat is nu de volgende stap? Groetjes :)
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 9-7-2014 22:25:51

Evy
Eventjes een beetje reclame voor de leveranciers van onze prachtige dag!
Een klein beetje reclame voor de mensen die onze dag zo super maakten mag wel! Fotograaf: Lieven "Lens" Vandergheynst (https://www.facebook.com/pages/LievenLensbe/245724185629751?fref=ts) Super content over! Heel rustig,onopvallend en vooral profess...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 9-7-2014 21:56:44

Katrien
Witte diadeem gezocht
Ik ben nog op zoek naar een witte diadeem voor in mijn haar.Momenteel heb ik deze besteld maar ik ben niet 100% overtuigd: http://www.poirier.nl/Haarcorsages/Luxe-Strassdiadeem-BB-8364__2080.htmlIk vind echter nergens anders iets gelijkaardigs. Overa...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 9-7-2014 21:09:53

Dempsey
Feestzaal Ten Boogaerde
Ik heb onlangs mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, en we zijn al vanalles aan het bekijken voor ons huwelijk. We hebben vorige zaterdag naar feestzaal Ten Boogaerde geweest in Kortemark en vonden dit een pracht van een zaal. Heeft er iemand ervaring...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 9-7-2014 21:03:33

veronique
Getrouwd en een fantastische huwelijksreis achter de rug
Hey bruidjes!! Ondertussen al 11 dagen getrouwd en net terug van onze reis. We hadden ene pracht van een huwelijksdatum, en vele emotionele momenten. Het was een dag om nooit meer te vergeten. Nog geen fotootjes ;) Onze reis was een combi new york-...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 9-7-2014 20:59:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...