Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Reinhilda
Trouwjurken
Beste trouwertjes,Ik weet dat er geen reclame mag gemaakt worden. Maar vorige week werden er mij een deel trouwkleedjes aangeboden van een bekend modehuis. Ik zou deze jurken kunnen kopen en aan een democratische prijs verder verkopen, maar ik ben na...
Andere Reacties: 9 16-8-2008 15:53:31

annick
bedankjt bruidegom
Hallo ik trouw op 13 september 2008 en nu was ik nog op zoek naar een orginieel cadeau of tekstje dat ik de volgende dag aan mijn 'echtgenoot' wil geven ... zomaar iets tussen ons ... heeft iemand een idee?
Andere Reacties: 3 16-8-2008 15:43:24

HEIDI
tractor vervoer kamieltje of camieltje help
hoi wij hebben hier een traktor gezien met hele mooie kar aan maar k vind hem nergens of site of internet,kan er me aib iemand helpen
Andere Reacties: 0 16-8-2008 15:21:34

Patricia
bedrag voor avondfeest vs receptie
Hallo, zit met een vervelende kwestie: geef je aan vrienden die trouwen maar enkel een receptie geven, een evengroot geldbedrag cadeau als zij ons gegeven hebben op ons eigen huwelijk, dan wel met diner en avondfeest? Of is het dan toch normaal om mi...
Andere Reacties: 3 16-8-2008 14:41:54

natacha
fotolocatie omgeving oostende-gistel-torhout-brugge
hallo vandaag nog 63dagen op de teller en we hebben nog een probleem we hebben wel een fotograaf maar geen locatie en daar onze fotograaf niet uit de streek is weet hij ook niet onmiddellijk iets zijn. Wij zijn dus nog op zoek naar een fotolocatie ev...
Fotografie Reacties: 4 16-8-2008 13:18:52

Tine
Feestzaal Erpe-Mere?
Wij horen van mensen goeie commentaren over een feestzaal op de Oudenaardsesteenweg in Erpe-Mere. Maar niemand weet hoe die heet, en ook online vind ik er niks van terug. Kunnen jullie me helpen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-8-2008 10:06:08

kim
Haar kleuren
Hey,Normaal heb ik bruin haar maar ik laat mijn haar altijd in het zwart kleuren.Op 29 augustus trouw ik dus dat is nog 13 dagen en vandaag laat ik mijn haar terug zwart verven. Alleen ben ik wat bang dat het dan over 13 dagen niet echt meer heel pik...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 16-8-2008 9:45:12

wendy
chateau de la motte
heeft er iemand onlangs zijn trouwfeest gevierd in chateau de la motte? K weet dat het er vroeger goed was maar er zijn nu blijkbar nieuwe eigenaars..
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 16-8-2008 6:26:40

Laila
tafelbenaming thema VRIJDAG DE 13E
Hallo bruidjes,Wij trouwen op vrijdag 13 maart 2009 en zijn opzoek naar originele tafelbenamingen dat iets met bijgeloof of vrijdag de 13de te maken heeft.Ook enkele ideetjes om aan onze gatsen duidelijk te maken wanner ze aan hun tafel mogen komen.W...
Ideeën Reacties: 5 16-8-2008 3:48:03

Marijke
Keuze suitekledij
Hallo lotgenoten,Mijn suite bestaat uit 8 personen incluis onszelf. Is het de bedoeling dat deze suite dezelfde kleren draagt of is het genoeg dat wij een kleur opleggen? Zij vragen maar aan mij wat ik wil, maar zij hebben wel meer ervaring want ze z...
Kledij - Suite Reacties: 2 16-8-2008 1:19:38

Marijke
Keuze suitekledij
Hallo lotgenoten,Mijn suite bestaat uit 8 personen incluis onszelf. Is het de bedoeling dat deze suite dezelfde kleren draagt of is het genoeg dat wij een kleur opleggen? Zij vragen maar aan mij wat ik wil, maar zij hebben wel meer ervaring want ze z...
Kledij - Suite Reacties: 6 16-8-2008 1:19:35

sietske
foto's op het web en op CD regio Brugge-kust
Wij zijn op zoek naar een fotograaf die ons de foto's ook op DVD/CD bezorgt en waar het ook mogelijk is om een website te maken. Wij wonen in Jabbeke en zoeken iemand in de regio Brugge-Kust. Ik heb ook al sites gevonden van fotografen in Antwerpen, ...
Fotografie Reacties: 11 16-8-2008 0:19:22

Bethy
Help kapster regio Gent gezocht
Beste bruidjes,Na mijn proefkapsel te hebben laten doen, wil ik absoluut een betere kapster om mijn haar te doen. Het was echt lelijk. Ik kan het al beter zelf. We trouwen wel al binnen twee weken. Iemand enige raad ? I'm desperate !! Alvast bedankt ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 15-8-2008 21:01:13

sofie
het is voorbij
hallowij zijn op 12 juli getrouwd en het was echt een super dag; ik wou dit jullie gewoon even laten weten.de week ervoor was ik op van de stress, maar de dag zelf was ik de rust zelve en heb ik genoten van elk moment.als jullie foto's willen zien: w...
Andere Reacties: 4 15-8-2008 18:27:22

Vicky
Origineler trouwen
Hallo,Ik surf wat rond op deze site, maar het valt me op dat enkel 'klassieke' trouws hier aan bod komen. Ons boeit een lang wit kleed, speechen, applaus, suites, kerken, fotografen en openingsdansen eigenlijk niet, we zijn er gewoon niet zo voor. We...
Ideeën Reacties: 22 15-8-2008 18:11:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...