Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annabel
bedrag koets
zijn er nog mensen die trouwen met de koets???op hoeveel moeten wij ongeveer rekenene voor 1 bruidskoets?Wij zouden die niet zo lang nodig hebben maar blijkt toch heeeel duur te zijn :(
Andere Reacties: 13 21-10-2009 17:53:01

Lien
@Natasha - 23.07.2010 - Caipirinha
Hey Natasha,ik was nu toch eens benieuwd of je feestzaal Caipirinha hebt vastgelegd die ik je had aangeraden.Laat je het eens weten? Ik ben benieuwd...
Andere Reacties: 4 21-10-2009 16:18:20

véronique
maxim's couture aarschot
Hallo,Ik ga maandag passen in maxim'scouture in aarschot. Maar is dit eigenlijk een dure winkel? ik heb bij Lilean Claes al een heel mooi gezien voor rond 1000€. Kan je jurken vinden bij Maxim's rond die prijs?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-10-2009 16:17:31

Keshia
Vrachtwagens
Hallo.Ik zit met een groot dillema. Mijn verloofde is vrachtwagenchauffeur en heeft altijd gezegd dat hij de volledige suite met vrachtwagens wil hebben. Er zijn echter een paar problemen.Mijn toekomstige schoonouders willen er niet in. We zouden een...
Andere Reacties: 9 21-10-2009 15:28:17

katrien
kaat tilley
Ik heb ergens opgevangen dat de winkels van kaat tilley failliet zijn...???Kan iemand mij hier iets meer over vertellen, want ik zou graag een trouwkleed van haar kopen.alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 21-10-2009 15:07:54

Nathalie
Bart Colpaert - www.makingup.be
Hallo,heeft iemand ervaring met Bart Colpaert van www.makingup.be?Groetjes Nathalie
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 21-10-2009 14:22:13

Natalie
Lay-out buitenkant misboekje
Hoi,Ik ben volop bezig met ons misboekje samen te stellen. Alles krijgt stilaan vorm, maar ik zou echt niet weten hoe de buitenkant van het boekje moet moeken of wat ik er moet opzetten.De meeste kiezen ongeveer hetzelfde ontwerp als hun uitnodiging...
Religie Reacties: 2 21-10-2009 14:17:38

Sarah
zaal regio Zottegem
HalloWe zijn op zoek naar een feestzaal voor onze trouwhet zou in de regio Zottegem-Merelbeke-Gent zonder enige catering verplichting want het budget is te krapgroetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-10-2009 13:56:37

Anke
Looks of Versailles
Hallo bruidjes,heeft iemand ervaring met Looks Of Versailles? Ik ben nl van plan om met hen samen te werken voor mijn bruiskapsel en make up, maar ik hoor natuurlijk graag eens ervaringen van voorgangers he!De prijs komt op 200euro voor proefkapsel, ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 21-10-2009 13:52:37

véronique
nog steeds geen zaal
Hallo allemaal,wij zijn nog steeds op zoek naar een feestzaal. We hebben al enkele opties, maar de prijzen zijn nogal duur. De zaal waar we echt graag willen, is echt ongelooflijk duur. En dat heb ik er niet voor over. Nu denken we erover na om onze ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-10-2009 13:31:36

Nathalie
Betaling bruidsmake-up/kapsel
Hallo,is het normaal dat het volledige bedrag van de bruidsmake-up en kapsel op voorhand betaald moet worden?We trouwen namelijk pas op 4 september, maar om de visagist/haarstylist vast te leggen dient het volledige bedrag (=200euro) reeds betaald te...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 21-10-2009 12:46:14

Hanne
Feestzaal E10 hoeve
Wie heeft er ervaring met de dj van de feestzaal E10 hoeve in Brecht? Groetjes Hanne
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 21-10-2009 11:28:01

Wendy
organisatorisch vraagje
Beste medebruidjes, even een organisatorisch vraagje.Wij hebben een planning dat wij kerkelijk huwen om 13 uur. Nadien gaan wij naar onze fotolocatie. Receptie start om 17 uur.Maar wat doen we ondertussen met de mensen van onze suite en de mensen van...
Andere Reacties: 8 21-10-2009 10:55:24

Nathalie
huwelijksreis, maar naar waar
Wij trouwen in midden juli en zouden dan begin augustus op huwelijksreis willen vertrekken. Wilden altijd naar Mexico gaan, maar dat raden ze ons een beetje af (orkaanseizoen). Dus naar waar dan wel...Hebben jullie tips? Hebben ook al aan de Seychell...
Huwelijksreis Reacties: 21 21-10-2009 9:25:36

Ingrid
Orangerie 't Krekelhof Kuringen
Hallo, mijn beste vriendin is onlangs getrouwd en ik wilde toch even kwijt dat het een geweldige dag was. Ze had haar feest gegeven in 'Het Krekelhof' in Kuringen en ik moet zeggen : het was echt af. Mooie lokatie met super lekker eten. Een aanra...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-10-2009 9:13:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...