Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Outlet Scarpellini of andere outlet?
Hallo, Ik zou graag eens gaan kijken naar een outlet voor mijn trouwkleed.Hebben er dames ervaring met Scarpellini in Kortemark? Is het echt de moeite qua korting? Of iemand nog suggesties?Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-11-2015 18:04:47

Liesbeth
Budgetvriendelijke fotograaf gezocht
Onze fotograaf heeft helaas afgehaakt. Voor ons huwelijk op 28 mei 2016 zijn wij dus terug op zoek naar een fotograaf omgeving Oud-Turnhout. Liefst een budgetvriendelijke of amateurfotograaf die een originele draai aan onze foto's...
Fotografie Reacties: 15 9-11-2015 13:38:27

Lien
Al korting op collectie 2015?
Voor de bruiden die de afgelopen dagen/weken een kleed zijn gaan passen: staat de 2015-collectie al afgeprijsd of zou dat maar in januari zijn? Ik ben nl gek op een kleed uit de 2015-collectie van linea raffaelli en voor ik een afspraak maak in de w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-11-2015 10:15:08

Carolien
Iemend ervaring met Ivo POPOV ?
Wij zoeken een goede fotograaf regio Brussel en ik ben terecht gekomen op de site van Ivo Popov. Heeft er iemend met ervaring met deze? Positief - Negatief ? Thanks.
Video Reacties: 9 9-11-2015 8:09:41

Vansteenbrugge
Trouw & Trends
Zet deze data alvast vast in uw agenda: Trouw & Trends Aartrijke - 11 november 2015Trouw & Trends Arc-Wattripont - 29 november 2015Voor meer informatie en gratis tickets ga naar www.trendytrouwen.be U krijgt van ons gratis het magaz...
Voorbereiding Reacties: 0 9-11-2015 8:02:06

Vansteenbrugge
Trouw & Trends
Zet deze data alvast vast in uw agenda: Trouw & Trends Aartrijke - 11 november 2015Trouw & Trends Arc-Wattripont - 29 november 2015Voor meer informatie en gratis tickets ga naar www.trendytrouwen.be U krijgt van ons gratis het magaz...
Voorbereiding Reacties: 0 9-11-2015 8:01:58

Annelies
Moet even een kleine frustratie kwijt
Hallo allemaal! Ik zou hier nu toch wel even mijn ei kwijt willen. Ik ben vandaag gecontacteerd door een bruidje voor haar wat tips te geven voor de voorbereidingen van haar huwelijk. Ik vroeg wat ze al had en al snel kwam boven dat ze al een ceremo...
Voorbereiding Reacties: 2 8-11-2015 22:07:24

Jan
11/07 ons huwelijk
Onze huwelijksdag die we in het "Hof Van de Putte" gevierd hebben vind je hier samengebald in dit filmpje. https://www.youtube.com/watch?v=s218daJbvzk
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 8-11-2015 21:38:26

Kristien
Troopje
Hey iedereen, Zijn er nog koppels die ook een huwelijk en doop tegelijkertijd willen doen, maar dan niet voor de kerk. Wij zijn hiervoor nog op zoek naar een soort van priester die dit wil/kan doen. Merci!
Ceremonie Reacties: 1 8-11-2015 20:42:32

Jolien
Ierse band voor receptie
Hallo,  Wij trouwen op vrijdag 16 september en zoeken nog een Ierse band/muzikant voor tijdens de receptie. Als jullie iemand kennen of je ziet jezelf geroepen hiervoor, mag je altijd contact opnemen met ons.
Muziek - Live Reacties: 1 8-11-2015 15:13:40

Silke
Kledij vrouwen suite
Dag iedereen, Ik zou graag met de mama's, zussen /schoonzussen en volwassen bruidsmeisjes op zoek gaan naar kledij voor hun. Ik wil graag allemaal in het zelfde kleur/kleuraccenten werken namelijk turkoise. We willen het budgetvriendelijk houden...
Kledij - Suite Reacties: 3 8-11-2015 13:53:30

Ilse
Hof ter Molen in Leke
Hallo iedereen,  Heeft er iemand ervaring met deze trouwlocatie?  Groetjes,  Ilse
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 8-11-2015 13:42:05

silke
bruidjes van noord-limburg
Ik heb een leuk nieuwtje voor de toekomstige bruidjes in spé: Weddingadvies op maat ! Ben je nog een op zoek naar : Een mooie zaal regio noord-limburg?ohjawel ze zijn er, maar ze zijn goed verstopt;) Zoek je een goede traiteur? Wil je de lekker...
Voorbereiding Reacties: 0 7-11-2015 17:57:48

Lily
Iemand ervaring atelier Glenn Oris?
Hallo iedereenHeeft iemand van jullie reeds ervaring voor het bruidskapsel en -make up bij atelier Glenn Oris in Tielrode? Zij kunnen namelijk ook aan huis komen en ik denk dat dit een groot voordeel is, zodat je de ochtend zelf toch al geen stress ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 6-11-2015 15:34:16

Annelies
To connemare or not to connemara
Hey bruidjes, Doen jullie nog de connemara op jullie trouwfeest?  we hebben deze vraag gisteren van onze dj gekregen. En om eerlijk te zijn dat is nu iets waar ik nog niet over nagedacht had. Blijkbaar zouden de meningen tegenwoordig zwaar verd...
Voorbereiding Reacties: 13 6-11-2015 9:38:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...