Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

herenkostuums

28-11-2007 13:38:28
Hallo,

Een tijdje geleden meen ik hier iets gelezen te hebben over een Limburgse winkel (Maasmechelen????) die kostuums verhuurd? Weet iemand welke winkel dit is?

Alvast bedankt!
Silvy

silvy
4-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 294

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik28-11-2007 14:26:51

Vossen op de rijksweg in maasmechelen geloof ik hier gelezen te hebben ergens...

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik28-11-2007 15:31:18

Merci! Ik ga hen eens contacteren!

Groetjes

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik28-11-2007 15:55:40

Blijkt inderdaad te kloppen maar enkel een grijs standaardkostuum en dit vanaf maat 44. Het kost 50 € voor de geïnteresseerden..
Weet er soms iemand in Limburg of Antwerpen nog een andere winkel die kostuums verhuurd? Zou graag wat meer keuze hebben qua kleur en eventueel ook voor mijn broertje van 12 jaar!
Bedankt!
Silvy

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik28-11-2007 16:40:34

Hoi Silvy,

ikzelf ben van maasmechelen, en het klopt idd dat je bij Vossen enkel standaardkostuums kunt huren. ik ken wel een leuke winkel in Berchem bij Antwerpen, die verhuren wel toffe ceremoniekledij. neem daar eens een kijkje zou ik zeggen.
is wel al een jaar of twee geleden dat ik daar nog geweest ben.
http://www.ceremonie-ducheyne.be/

groetjes

Sandra (niet die van hier beneden :-) )

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik28-11-2007 16:49:13

hallo,
ik weet dat je vroeger in peer in de blauwe kiel kleren kon huren. maar weet niet of dit nu nog kan.

groetjes
heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...