Terug naar overzicht
Hoi Lies!!Klinkt allemaal heel erg leuk, ik hoop dat het er bij ons op dezelfde manier zal aan toe gaan. Wij zouden wel nog niet direct met babytjes beginne alhoewel ik wel zou willen maar mijn ventje wil nog even wachten ;) Succes alvast! :D xxxx
ik heb al kindje... op een babyforum stond zo een vruchtbaarheidsberekening en awel wij hadden van de eerste keer geluk (lag dat nu aan die berekening of niet??)verder nog wat tips gebruikt van een vriendin die 10 jaar heeft moeten proberen!! (intussen ook gelukkige mama van haar bijna 2 kindjes)1) voor je vruchtbare periode 5 dagen niet vrijen, dan om de dag2) na het vrijen bekken omhoog (met kussen) en zeker niet naar het toilet gaanoke, allemaal niet erg romantisch. Maar het moest maar eens helpen he!!!succes he!!!
Hey Lies,Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk!Ik las in je bericht dat jij initieel Elke Alen had als visagiste maar dat zij het liet afweten! Oei, ik had nl. ook aan haar gedacht omdat haar werk wel goed is maar als je niet op haar kunt rekenen ... GroetjesSophie
wij trouwden op 13 oktober en proberen vanaf 10 december een kindje te maken :-)ik was voor de trouw al een paar maanden gestopt met de pil om een paar cycli natuurlijk te doorlopen dat de hormonen wegwaren. Nu moeten we nog een maand wachten omdat we voor onze huwelijksreis anti-malariatabletten namen. Ondertussen ben ik al wel gestart met foliumzuurtabletten. Tips over forums welkom op schumieke1@hotmail.comEn succes aan iedereen die gaat proberen :-)
Hey,Wat Sarah zegt is wel waar. Toch van die 5 dagen. Ik heb biologie gestudeerd en het is zo dat je het meeste kans maakt als het aantal zaadcellen het groots is. En dat is op 5 dagen. Dan leven ze nog allemaal en zijn ze nog in staat op tot bij de eicel te zwemmen. Als je langer wacht blijft het aantal levende zaadcellen gelijk, want de eerst zijn al dood of zijn niet meer in staat zo ver te zwemmen.Als je frequenter geslachtsgemeenschap hebt, dan is het aantal zaadcellen veel te klein om veel kans te hebben op een bevruchting.Wat nog slecht is:- warme baden nemen of een laptop op de schoot (voor de jongens).Het is namelijk zo dat de "bewaartemperatuur" van de zaadcellen ongeveer 36 - 35°C (vandaar dat de ballen buiten het lichaam hangen) is. Warme baden en het opwarmen van een laptop kunnen zaadcellen doden.Groetjes en veel suc6
is dit lies van de rope skipping?
Hey Lies !Succes met het zwanger worden ! Zelf ben ik net gestopt met de pil alhoewel we pas binnen 2 maand trouwen. We wilden niet langer wachten, mijn ventje wou er al vroeger aan beginnen maar ik wou toch niet het risico lopen om een buikje te hebben op "de grote dag".Grtz