Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pakket voor huwelijksliturgie

30-10-2007 20:50:45
Hallo iedereen,

Ik heb al heel wat reactie gekregen voor dat pakket. Ik kan de mailtjes bijna niet meer bijhouden. Daarom heb ik het op de site van mijn toekomstige geplaatst. Je kan het voorlopig downloaden van op

http://www.artemedia.be/pakket_voor_huwelijksliturgie.d...

Groetjes Anneleen

Voor de mensen die me nog een mailke hebben gestuduurd: ik heb nog naar jullie doorgemaild.

Anneleen
1-1-2020
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 306

Griet

Meld misbruik30-10-2007 21:35:25

Dag Anneleen,

Blijkbaar is er iets misgegaan bij het plaatsen van het document op de server, want ik kan jouw bestand niet downloaden.

Zou je het misschien ook kunnen doormailen naar mij op grietderyckere[at]hotmail.com?

Alvast bedankt!
Griet

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik30-10-2007 22:22:03

Ik heb het al op verschillende computers geprobeerd, en ik heb geen probleem om op te slaan. als je de link in je internetbrowser kopieert, dan krijg je een schermpje met de vraag of je het wilt openen of opslaan.

groetjes

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik30-10-2007 22:22:08

Ik heb het al op verschillende computers geprobeerd, en ik heb geen probleem om op te slaan. als je de link in je internetbrowser kopieert, dan krijg je een schermpje met de vraag of je het wilt openen of opslaan.

groetjes

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik31-10-2007 8:47:54

probeer het eens met volgende link

http://www.artemedia.be/pakketvoorhuwelijksliturgie.doc

mocht het niet lukken stuur maar een mailtje naar
anneleen@jufanneleen.be

groetjes Anneleen

Evelien
8-8-2009
 Meld misbruik31-10-2007 9:43:58

Bedankt Anneleen!

Groetjes
Evelien

Kelly

Meld misbruik31-10-2007 9:56:30

Zou je het eens naar mij ook willen doorsturen want krijg site niet geopend.
Alvast bedankt
Kelaelvoet@hotmail.com

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik31-10-2007 10:04:12

Het is niet echt een site die je opent waarop je dan moet klikken om te downloaden. als je de link in je browser kopieert krijg je een melding of je het wilt op slaan of openen...

als het dan toch niet lukt, gelieve een mail te sturen ipv van hier op het forum je mailadres te plaatsen. Vanuit mijn outlook kan ik dan gemakkelijk beantwoorden doen.

Ik krijg nl geen melding van trouwen.com dat er gereageert werd op mijn bericht.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...