Terug naar overzicht
Dag Anneleen,Blijkbaar is er iets misgegaan bij het plaatsen van het document op de server, want ik kan jouw bestand niet downloaden.Zou je het misschien ook kunnen doormailen naar mij op grietderyckere[at]hotmail.com?Alvast bedankt!Griet
Ik heb het al op verschillende computers geprobeerd, en ik heb geen probleem om op te slaan. als je de link in je internetbrowser kopieert, dan krijg je een schermpje met de vraag of je het wilt openen of opslaan. groetjes
probeer het eens met volgende linkhttp://www.artemedia.be/pakketvoorhuwelijksliturgie.doc mocht het niet lukken stuur maar een mailtje naaranneleen@jufanneleen.begroetjes Anneleen
Bedankt Anneleen!GroetjesEvelien
Zou je het eens naar mij ook willen doorsturen want krijg site niet geopend.Alvast bedanktKelaelvoet@hotmail.com
Het is niet echt een site die je opent waarop je dan moet klikken om te downloaden. als je de link in je browser kopieert krijg je een melding of je het wilt op slaan of openen...als het dan toch niet lukt, gelieve een mail te sturen ipv van hier op het forum je mailadres te plaatsen. Vanuit mijn outlook kan ik dan gemakkelijk beantwoorden doen. Ik krijg nl geen melding van trouwen.com dat er gereageert werd op mijn bericht.groetjes