Terug naar overzicht
Hallo,hebben jullie Steven Chys al gecontacteerd? Hij is van West-Vlaanderen. Hij is echt aan te raden. www.ceremoniechys.be Groetjes en succes,Isabel
informeer eens bij ceremonie Patrick050/373082Succes
hoor eens bij www.elisse.be wij hebben daar gisteren een bij geboekt, 200€ voor 4u en zeer vriendelijke en professionele mensen
Dag Kim, Ikzelf woon in Rumbeke en wij hebben gekozen voor Filip Vandevyver uit Ooigem. Die heeft ook de trouw van mijn broer gedaan en dat was heel in orde. We betalen 125 euro. http://www.ceremoniefilipvandevyver.be/ Groetjes
Hey!Bedankt voor de tip!!!
Filip van de Vyver zal niet meer lukken want wij hebben hem al vastliggen voor 5/7/08, sorry!Groetjes Sandra
Hihi,Best wel grappig ;-) Geen probleem hoor! Ik heb er intussen al twee gevonden die beschikbaar zijn, maar ik wil uiteraard ook een hebben die goeie referenties heeft én ook voor een "extraatje" kan zorgen ;-)Veel succes Sandra!
Hey,Wij hebben ceremonie Patrick uit Brugge,175 euro voor 4 uur, echt een heel vriendelijke en behulpzame man.K heb er enkel nog maar positief nieuws over horen vertellen en vrienden van ons hadden hem ook als ceremoniemeester en alles was dik in orde.Groetjes,Sylvie
Die is al bezet :-) Maar het is in orde: we hebben er eentje!