Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis naar Bali

  18-10-2007 18:18:07
wij hadden onze huwelijksreis via Foxvakanties geboekt. In een woord GEWELDIG!

Alles was fantastisch geregeld. Wij hadden voor de reis BALI DE LUXE gekozen, met 3 verschillende hotels.

We zijn gestart in Benoa, ASTON RESORT. Wij zijn hier een en al lof over. Als Honeymoon heel mooi opgemaakte kamer en allemaal speciale mogelijkheden.

Hier zijn we 5 nachten verbleven, we vonden het jammer om er te vertrekken. Daarna zijn we 3 nachten in UBUD geweest in het KAMANDULA RESORT.

Ook dit was prachtig, midden tussen de rijstvelden. We hadden er geen hotelkamer maar een VILLA. We hadden hier nog wel een nachtje langer willen blijven, maar ja.....

Daarna zijn we naar Kuta gegaan voor 7 nachten. Dit was een beetje een tegenvaller, het hotel was RAMADA BINTANG. Het waren kleine kamers, wel netjes hoor, daar was niets van te zeggen, maar een wereld van verschil met de andere 2 hotels. FOXVAKANTIES heeft nu in het DE LUXE pakket dit hotel eruit gehaald en er een ander hotel voor in de plaats gezet. Ook de plaats Kuta was erg druk, niet echt iets voor Honeymooners. Was meer Lloret de Mar achtig. Ene winkel naast de andere, ene pub/discotheek naast de andere. We zijn er wel naar het monument gelopen voor de bom die er in 2002 gevallen is, dat was wel indrukwekkend.

Verder hebben we heel veel excursies gemaakt. We hebben heel Bali gezien, met name in het midden, rond Ubud en in het noorden is de natuur prachtig.

We hebben ook een olifantensafari gemaakt, een echte aanrader! SUPER!



Er waren meer Belgische koppels die met foxvakanties waren, dus wellicht kun je eens op de site kijken. Ons scheelde het bijna 1000 Euro voor dezelfde reis tov een reisbureau. En nogmaals alles is TOP geregeld.



Mocht je nog meer willen weten, mail gerust.

jhlhendrix@hotmail.com

Judith

Judith
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 994


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-10-2007 22:06:33

he judith. BEDANKT!!
Ik was al min of meer aan het twijfelen over ubud. Dacht dat er misschien niet zoveel te zien is. Maar ja, we komer er in de namiddag aan en we blijven maar 3 nachten, waarvan 1 dag voor trouw is gereserveerd. Wij hebben ook zo een villa. Denk idd dat 3 a 4 nachten genoeg is.
Seminyak zou vlakbij kuta liggen, maar dan rustiger.
Het is best moeilijk om van hieruit alles te plannen (fotograaf, make-up,...) Ze vragen maar raak...
four seasons hotel vroeg vb 600 euro voor haar en make up???
Maar het hotel waar we nu zitten is best redelijk en we hebben vanuit reisbureau een contactpersoon op bali. Ik denk dat het wel goedkoper te regelen is via het internet. Maar de tijd daar is te kort om daar nog alles te gaan regelen.
alvast bedankt voor je reactie!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums