Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis - vluchten?

  15-10-2007 23:07:57
Hey!

Hier op het forum heb ik al een paar tips gevonden over leuke hotelletjes in Rhosos e.d. Wij willen ook graag naar Griekenland, maar ik kan geen vluchten vinden! We trouwen op 24 mei 2008 en ik vroeg mij af of dat dan nog te vroeg is om te boeken, of moet je bij de reisagent langsgaan? Dat is immers nogal moeilijk, vermits ik momenteel in het buitenland verblijf & toch vanuit Brussel wil vliegen.

Iemand tips?

Groetjes

Cathy

Cathy
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 347


Tania
3-5-2008
 Meld misbruik16-10-2007 7:46:29

Hey,

Wij trouwen op 3 mei en gaan ook naar Griekenland waarschijnlijk. We gaan wel alles boeken via het reisbureau, maar dat kan pas rond december. Je kan daar eventueel wel van tevoren boeken, en dan heb je nog de kans iets te veranderen als de nieuwe reisboeken uitkomen. Wat betreft enkel een vlucht denk ik inderdaad dat het nog te vroeg is. Je kan ook altijd een reisagent per email contacteren en zo misschien al plannen maken?

Veel succes,

Tania



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-10-2007 7:54:48

wij gaan naar bali. In de eerste 2 reisbureaus bakten ze er niks van... ik wou boeken en volgens hen kon het nog niet. Uiteindelijk ben ik naar een ander reisbureau gegaan en daar hadden ze het op 2 dagen geregeld. Je kan nu voorboeking doen met de prijzen tot 31 maart. Dat heb ik gedaan en na 2 dagen kreeg ik de definitieve prijzen en konden we vastleggen. Kan wel per maatschappij verscillend zijn.
Je zou eventueel wel naar een reisbureau kunnen bellen he. Bij ons hebben ze ook alles uitgezocht, gewoon na een telefoontje en een mailtje.



Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik16-10-2007 11:04:51

Hey meid!

Rhodos is alvast een fantastische keuze! We zijn vorig jaar naar Rhodos geweest (The Ixian Grand) met Thomas Cook en we hebben alles via Thomas Cook geregeld (ook vlucht). Volgens mij kan je ook wel apart vliegtickets verkrijgen... misschien moet je eens informeren bij de luchthaven van Zaventem?

Och...Rhodos... Wij vrezen een beetje dat we niet zo'n unieke en prachtige huwelijksreis zullen vinden dan onze reis naar Rhodos...

Groetjes,

Evelyn

www.nielsenevelyn.be



Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik16-10-2007 12:29:27

Hi

kijk op www.jetonly.be voor vluchten op Rhodos. Ik weet wel niet of de vluchten voor mei al beschikbaar zijn.

Grtz



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik16-10-2007 13:10:05

Bedankt voor de reacties.
Ik had al bij jet en Thomas Cook gekeken, maar de vluchten waren nog niet beschikbaar.Ik zal dan maar een paar reisbureaus bellen ook! Alleszins bedankt voor de tips!

Veel groetjes!

Cathy



ineke
7-5-2008
 Meld misbruik20-10-2007 17:30:38

vanaf midden december kan je boeken voor mei. want deze periode valt in de zomerbrochures.
grtz


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums