Terug naar overzicht
Hallo,'k heb er alvast eentje doorgestuurd (hoop ik) want het leek aanvankelijk niet zo goed te lukken...
Mag ook gestuurd worden naar abe@owbunker.Be.Bedankt!!!GroetjesAngela21/06/08
Mag ook steeds naar mij: inge_dexelle@hotmail.comAlvast bedankt!Inge14/06/08
mag ook naar mij: dooke_m@hotmail.comIk vind trouwens (via google) het verhaal van hazeltje en...(naam kwijt) wel heel schattig, zeker als je kleine kindjes hebt om voor te lezen :-).
Wil je die ook naar mij doorsturen?Alvast bedankt.Groetjes,Sylvie sylvieluickx@hotmail.com
Wil je hem alsjeblieft ook doorsturen naar femke_baas@hotmail.comAlvast bedankt!Femke
Mag ook altijd naar mij doorgestuurd worden, ga ook beginnen aan ons misboekje maar heb nog niet echt mooie teksten enz...sarah@dataprint.beBedankt al xxx
Kan je die ook naar mij versturen?toonsymens@yahoo.comAlvast bedanktToon 30/11/2007
hallo,ik ben sally, en trouw in augustus 2009ik ben op zoek naar mooie teksten om te laten voorlezen in de kerk , als iemand weet waar ik deze kan vinden , of iemand er nog heeft, stuur ze dan a.u.b. door naar sally.vanmossevelde@gmail.com dank bij voorbaat,sally en hans
Hey, wij trouwen op 11/10/2008, en zijn op zoek naar leuke teksten. Je mag steeds wat doorsturen. Bedankt!Marjoleinmarjoleinvannimmen@hotmail.com
Hey!Wij trouwen 31/05/08 en wij zijn ook nog steeds op zoek... HELP!Willen jullie ze ook doorsturen aub? Alvast een dikke merci! annplaieser@hotmail.comAnn