Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis China/Thailand/...

  30-9-2007 15:47:23
Hallo!

Ik vroeg me af of er soms mensen op huwelijksreis geweest zijn naar China? Dit spreekt ons om de een of andere onverklaarbare reden erg aan. Thailand en Indonesië lijken ook twee superbestemmingen...

Ik vroeg me af wanneer je ongeveer moet beginnen kijken voor een huwelijksreis. Wij trouwen op 5/7/8 en onze reis zal dus midden de zomer liggen (prijs!). Is er iemand die me kan vertellen wat dit ongeveer zou kosten? Grote luxe hebben we niet nodig...

Groetjes!

Kim
7-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 542


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-9-2007 20:16:20

in de gewone reisboeken kan je pas boeken na januari. Om een prijs te bekomen, moet je de huidige zomerprijzen nemen en daar 5 a 10% bij te tellen. Een vlucht naar indonesie kost ongeveer 1000 euro pp
Thailand is heel mooi. Bali schijnt mooier te zijn, daar gaan wij nu naar toe. China spreekt mij persoonlijk niet echt aan. Maar ja, dat is kwestie van smaak he..



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik1-10-2007 14:43:13

Hey Kim,

mijn vriend wou ook naar China, maar omdat we in oktober trouwen en in november op huwelijksreis gaan, en het tegen dan winter en koud is, hebben we voor Vietnam en Cambodja gekozen, maar jullie gaan in de zomer, dus waarom niet?? De prijs hangt natuurlijk af van wat jullie juist willen, rondtrekken of luieren ... en hoeveel bestemmingen jullie willen doen en hoe 'chique' je de hotels wil enz. Anders moet je eens kijken op de website van Best Tours, zij doen wel wat china-reizen.

groetjes,
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums