Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij Bruidskindjes

  27-9-2007 10:16:03
Hey Ladies, mijn dochtertje (dan 5,5 jaar - maatje 92-98) zal bruidsmeisje zijn op ons huwelijk op 25 juli. Nu wil ze graag een prinsessenjurk, net als mama :-) Iemand enig idee waar ik zulke jurkjes kan vinden? Mag regio Vlaams-Brabant, Limburg of net over de grens in Nederland/Duitsland zijn. Je mag ook mailen naar ibe_degreef@hotmail.com

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 520


Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik27-9-2007 10:26:34

Hoi,

Je kan misschien eens gaan kijken in Heusden - Zolder (Sposa, Best mode in Beverlo, de andere namen weet ik niet meer :-) ).
Dat zijn winkels die uitgebaad worden door Turkse meisjes. Het is daaar niet duur (vanaf 50 euro vind je daar een jurkje voor bruidskindjes) en er zijn echt hele mooie dingen!!! Echte bruidsjurkjes met hoepels, zonder hoepel, in verschillende kleuren en genres!

Misschien vind je daar wel wat je zoekt!! Ik ga daar ook eens kijkje nemen voor onze trouw!!!

succes met je zoektocht!!

Marijke
16/08/2008




Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik27-9-2007 10:57:55

Hihi mijn trouwkleedje komt van bij Aselin en mijn suitekleedje voor een ander bruiloft heb ik bij Sposa gekocht :-) Dus ik ken de winkels wel. Maar ik vond zo niet direct mijn "zin' bij Aselin en Sposa. Probleem is ook dat ze kleintjes en fijntje is. Ze heeft bij Aselin eens eentje gepast voor 4 jaar maar dat was echt véél te groot. Bij Best Mode had ik inderdaad wel een mooike gezien, dat was ik al vergeten. Maar misschien was de nieuwe collectie voor de bruidskindjes er nog niet, dat heb ik eigenlijk niet gevraagd.

Ik kan Sposa en Aselin zeker aanraden voor een jurk. Sposa is zeker een goede tip voor de suite! Best Mode liggen de prijzen wel anders dan bij de anderen. De jurk die ik daargepast heb kostte 1200 euro...de kleedjes die ik bi Aselin gepast heb tussen de 200 en 800 euro! Ik heb intussen ook de nieuwe collectie kunnen bekijken die bij Aselin en Sposa zal binnenkomen...mooi!!!!!!!!! Er waren 3 prijscategorieën: 400 euro - 600 euro - 800 euro tot 1000 euro max. De mooiste kleedjes zaten in de 1ste 2 prijsklasses vond ik.



Vicky
7-12-2007
 Meld misbruik27-9-2007 15:23:30

je kan misschien eens kijken op de site van humpiedump. mijn buurvrouw heeft daar een jongespakje besteld en het was heel mooi en goede kwaliteit
groetjes
marianne



Gwen
5-9-2008
 Meld misbruik27-9-2007 16:18:01

Hoi Ibe, ik weet natuurlijk niet welke stijl je in gedachten hebt maar Jottum heeft ook in iedere collectie prachtige prinsessenjurken. Niet de goedkoopste, maar kijk eens op www.olliewood.nl
Naast een winkel verkopen zij ook online. En dan zowel nieuwe collectie, als oude collecties (geen tweedehands!). De korting kan aardig oplopen en voor een betaalbaar bedrag kun je de mooiste jurk hebben. Ik houd het zeker ook in de gaten voor mijn eigen dochter van bijna 6, en wij trouwen volgend jaar september. Let wel op, Jottum valt qua jurken ruim in de maat. Broeken ook, tops echter klein.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!!

Groetjes,
Gwen
12-09-2008



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-9-2007 22:36:53

lollypop in eindhoven ik denk www.lollypop.nl
daar hebben ze echt veel van die kleedjes
Maatje 92-98? mijn zoontje van 11 maanden heeft maat 86... ik moet toch gaan geloven dat hij echt GROOT is...



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik28-9-2007 8:42:56

Bedankt voor de reacties. Ik zoek echt in de stijl van die Humpiedump. Daar staan echt wel leuke dingen op en die kleertjes zijn spotgoedkoop!

Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op iets dat ik bij Otto gezien had maar helaas leveren ze enkel in België.

Gwen, mijn dochtertje is echt wel heel klein en fijn hoor. Ze wordt 5 jaar eind december en heeft dus maatje 92-98, ze weegt ook maar 13 kilo. het is nochtans een goed etertje. De kindjes uit haar klasje zijn allemaal een stuk groter dan haar...maarja mama is ook maar 1m58;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...