Terug naar overzicht
Hey,Je moet eens kijken van de dichter Toon Hermans. ik vind dit persoonlijk heel mooie gedichtjes en ga deze ook gebruiken.Groetjes Nathalie080808
Hallo,wij hadden in ons huwelijksboekje:Jij bent mijn adem en mijn alles,jij bent mijn denken en mijn taal.Zonder jou kan ik niet leven,nee, jij bent "het" allemaal. (Toon Hermans)Groetjes,Sarahwww. sarahenpeter.bruiloftsite.nl
Ik ben gelukkig...als je lacht,als je bij me bent.Ik ben gelukkiger...als je naar me knipoogt,als jouw hand de mijne raakt.Ik ben het gelukkigst... als je mij een zoen geeft, en als je fluistert "ik hou van jou"!groetjes
Hoi Stefanie, wij zijn in augustus getrouwd en hadden volgend versje op onze trouwuitnodiging:"op 18 september 2005 hebben we elkaar voor het eerst gekust, eigenlijk wisten we het toen al onbewust: jij bent de liefde van mijn leven en dus gaan we elkaar nu ons jawoord geven".Voor ons misboekje hebben we ook eentje gekozen van Toon Hermans, die man heeft prachtige gedichtjes geschreven.Veel succes met de keuze!Groetjes, Ilse(al 38 dagen getrouwd)
HOI!ga zeker eens kijken op www.gedachten-gedichten.nl en klik op gedichtenindex.Succes met je zoektocht!