Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  20-9-2007 16:39:38
Wij zijn 2 heren die volgend jaar gaan huwen....wij zijn reeds op zoek naar een leuke/originele/sobere uitnodigingen! Graag enige tips? suggesties?

frank
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1660


Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik20-9-2007 17:30:37

Hey,

Bij de drukker kan je verschillende boeken krijgen met uitnodigingen. Misschien zit er iets tussen.

Groetjes



annick
14-6-2008
 Meld misbruik20-9-2007 17:56:55

een vriendin van mij is getrouwd 2 jaar geleden met haar vriendin.
Zij hadden foto's laten maken bij de fotograaf. Een van de Meisjes was in het wit en de ander is het zwart (kostuum van een man had zei aan) de foto' s waren echt heel mooi. Nadien hebben ze daar hun uitnodiging laten maken.

Groetjes



Faith
14-7-2009
 Meld misbruik20-9-2007 18:10:23

Hey,

Je kan via bepaalde sites ook zelf een ontwerp van een uitnodiging maken en daarmee naar een drukker gaan. Is goedkoper en dan kan je er iets origineels en volledig naar jullie zin van maken.

Groetjes en succes met de voorbereidingen!



Jessy
30-6-2007
 Meld misbruik20-9-2007 19:02:47

Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt. Wij hebben een foto van ons zelf als watermerk afgedrukt er daarop de nodige informatie, dit was op kalkpapier en dan in geschept papier gelegd en verzegeld met een stempel.
Veel succes nog!



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik20-9-2007 20:27:14

Hoi,

je kan ook ideetjes op doen bij de standaard-uitnodigingen die drukkers gebruiken.

Ik heb al de volgende websites 'verzameld':
www.buromac.be
www.decorte-graphics.be
www.intercard.be
www.kunstadelt.nl
www.mercard.be

Als je het graag origineler wil, dit zijn de meest speciale die wij al ontvangen hebben:
- uitnodiging gedrukt op perkament, dit was tot een envelop gevouwd zoals ze het in de middeleeuwen deden (denk ik) compleet met zegel en al
- poster van het koppel met daarop de tekst van de uitnodiging, was opgerold in een kartonnen buis van +/- 50cm lang. Ik denk dat het idee iets van een affiche in een treinstation was. De kaart van de uitnodiging zat erbij als treinticket.

Groetjes!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-9-2007 20:36:17

ik heb net vandaag de boeken bij een drukker gaan halen... zat niet veel soeps tussen vond ik.
Ik heb hier ergens iets gelezen over www.meander.be
Ze zijn tot 27 september op vakantie. Maar ik ga hen wel bellen. Ik wil ook iets origineel en apart.



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik20-9-2007 21:14:16

Hoi,

Wij maken dvd's: filmpje van onszelf met o.a. grappige momenten, romantische momenten, actieve momenten. Ook foto's, de uitnodigingstekst en uiteraard de bloopers worden toegevoegd :-). We hebben voor deze uitnodigingen gekozen en het zal ons bijzonder weinig kosten en het is wel origineel en heel persoonlijk. Als je meer info wil, of onze finale versie wil zien, mag je mailten: evelienlombaert@hotmail.com
Op you tube kan je ook inspiratie opdoen als je zoekt op 'invitation and wedding'

Groetjes,

Evelien



Nathalie

 Meld misbruik20-9-2007 22:02:06

Frank,

Wat dacht je van een heel persoonlijke uitnodiging.
Laat een mooie fotoshoot maken van jullie en gebruik deze foto's om in jullie uitnodiging te verwerken.

Je kunt altijd eens een paar voorbeelden komen bekijken.

Vriendelijke groet,

Nathalie
www.fotomeirezonne.be



Valeska
15-12-2007
 Meld misbruik21-9-2007 7:23:21

Frank,

Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij babygrafix, www.babygrafix.be , op hun site staan momenteel alleen de geboortekaartjes, (deze hebben we ook gebruikt voor de kids) maar als je even belt om een afspraak te maken, MEGA service en wij vonden het niet te duur!

Onze uitnodigingen, aangezien we huwen op een boot in het antwerpese zijn een cruise-ticket, dit vindt je ook op hun site, alleen hebben wij het aangepast naar onze wensen!

Véél suc6,
Valeska



dorien

 Meld misbruik21-9-2007 9:37:44

Wij dachten ook foto van onszelf te maken ergens aan de zee en dan in sepia afdrukken (bruine kleur) of zwart-wit en dan plakken op heel eenvoudige kaart.

Veel succes ermee en een ongeloofelijk dikke proficiat met jullie huwelijk! ik vind het altijd prachtig als twee mannen beslissen te trouwen!Al die mensen met hun vooroordelen altijd, chique! ;-)



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik21-9-2007 12:06:01

Hey Frank,

wij vonden tussen al die 'boekjes' eigenlijk geen enkele uitnodiging die ons beiden(!) even veel aanstond. We hebben zelf iets ontworpen.

Het is een zwarte kaart (16 op 16) geworden met een kalkje, beiden bedrukt in 't zilver. We hebben ook een zwarte enveloppe (beschreven in 't zilver) en door de kaart een zwart lint ... De meeste 'jongeren' zeggen 'wow, stijlvol' en de ouderen 'zo zwart, kan dan niet wat kleurrijker'...

Mijn raad: doorneem de boeken bij ava, den drukker, ... en als je niet beiden 100% achter dezelfde kaart staat, maak dan zelf iets. Is nog origineel ook!!!

Elke
13/10/07



Wendy

 Meld misbruik21-9-2007 12:27:01

Hi Frank,
Wij hebben heel veel complimenten gekregen over ons zelfgemaakte uitnodigingen.
Als je je emailadres bezorgt, mail ik het eens door... (wendy.debels@gmail.com).

Groetjes
Wendy
www.wendy-jonathan.be



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik21-9-2007 16:17:52

Hey Frank,

Een vriendin van me is grafisch ontwerpster en heeft onze uitnodigingen ontworpen. Ze waren fantastisch. Iederee vond ze supermooi. Het was met wit en zilver. De enveloppen waren in spiegelpapier (chromé).

Als je wil, kan ik jou eens foto's doorsturen. Mail me daarvoor op sofie.desmedt@loyens.com.

Groetjes,
Fieke
reeds 76 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info