Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van onze superdag!

  16-9-2007 9:48:39
Hoi hoi,
Wij zijn gisteren op een stralende dag getrouwd! Het was echt een super super superdag!!! Wat het weer betreft, het was zalig: geen spat regen, geen wind, niet te warm, niet te koud. Ideaal trouwweer:-).
Het begon 's morgens. Om 7u liep de wekker af. Ondanks de weinige uren slaap, was ik fitter dan ik dacht. Om 7u15 kwam mijn mama aan en om 7u30 waren de kapper en visagiste daar. Dit was echt... om 8.30 waren ze klaar en kon ik mijn kleed aandoen. en inderdaad, opgemaakt, je haar mooi gedaan,... het is zo'n totaal ander beeld dan als je gewoon gaat passen. Om 9.15 kwam mijn lief toe en konden we op fotoreportage vertrekken... Hij zag er super uit en vond mijn kleed gelukkig heel erg mooi.
In de middag hadden we dan onze mis... een van de mooiste momenten van de ganse dag. Het was een heel mooie mis, een vriendin van mij zong, er waren behoorlijk wat mensen... zoiets doet deugd!
Daarna naar de zaal. De mensen die voor Tybeert in Daknam Lokeren gekozen hebben: ewel, een betere zaal kan ik mij niet indenken. Het is gewoonweg perfect, alles is superprofessioneel. Ze hebben heel veel aandacht voor het bruidskoppel in die zin dat ze het belangrijk vinden dat ook zij van de dag genieten. Zo startten ze niet vroeger met de receptie als wij dat niet wilden (ook al waren er al mensen). Op die manier konden we ons eerst nog wat opfrissen, aan wandelingetje maken,... met de hapjes kwamen ze eerst bij ons... Ook het eten was superverfijn. Van iedereen hoorden we hoe uiterst professioneel het allemaal was: hoe attent, hoe lekker,... wij zijn dus vol lof!!!
De dansvloer heeft van gans de avond geen minuut leeg gestaan en om 4u hebben we de boel gesloten met nog een vijftal vrienden.
Het was een super superdag... een fantastisch hoogtepunt van een jaar voorbereiden.
Voor jullie allemaal: heel veel plezier nog met de voorbereidingen, geniet ervan want het hoort er zo erg bij!
Groetjes
Caroline
15/9/7

Caroline
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1135


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik16-9-2007 10:28:59

Hallo Caroline!
Van harte gefeliciteerd!!!! Blijkbaar was dit ook ECHT de mooiste dag van jullie leven. Gelukkig is alles vlekkeloos verlopen. Ik heb nog een lange weg te gaan voor het zover is, 22/8/2009. Maar ik kan het niet laten om verslagjes te lezen. Ik wens jullie alvast een lang en gelukkig leven toe, en vooral een liefdevol huwelijksleven.
veel groetjes
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik17-9-2007 8:34:21

Hey Caroline,


ik ben enorm blij te horen dat je niks anders dan lof kan spreken over de feestzaal , ik trouw namelijk op 29 september en ook onze feest zal daar doorgaan.
Heb jij de receptie buiten of binnen gedaan en hoeveel personen had jij ongeveer voor jou receptie en avondfeest?
Ik ben namelijk zaterdagavond ( jaja terwijl jij aan het feesten was)nog in het restaurant van Tybeert geweest.

Hopelijk laat je nog iets van je horen.

groetjes van een bruidje waar de zenuwtjes nu toch wel stilaan beginnen te komen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info