Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwboeket laten drogen?

13-9-2007 16:20:59
Hoi,bruidjes

Wat doen jullie na het huwelijk met jullie trouwboeket?laten jullie dat drogen en hoedoe je dat?Mss dat er iemand onder jullie tips heeft

Groetjes Peggy
22/09/07

peggy
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1659

sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik13-9-2007 16:44:45

hey peggy
bij mij hebben ze dat in de bloemenwinkel gevraagd of ik mijn boeket wil laten drogen dan moet je dat gewoon terug naar de bloemenwinkel doen en zorgen die daarvoor, allé bij ons toch, maar ik ga het niet laten drogen
groetjes

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik14-9-2007 9:50:32

ik ga dat ook niet laten drogen, dat kost toch ook wat en hecht daar niet echt belang aan.

Mieke
22/09/07

Marianne

Meld misbruik14-9-2007 11:57:17

Ik ga het ook niet laten drogen.
Ik heb daar zo een beeld van van die stoffige kaders en dan van die oude bloemen daarin, ouderwets dus. Misschien is het tegenwoordig mooier maar nee, niets voor mij

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik14-9-2007 12:17:50

Ben me ook gaan bevragen, er zijn verschillende mogelijkheden. Je kan het laten "bevriezen", dat was ongeveer een 100 euro. Je kon het ook laten bevriezen en onder een koepel plaatsen, dat kwam op een 300 euro.
De mevrouw zei dat het steeds minder en minder wordt gedaan, indd, zoals marianne zegt het 'ouderwetse'.
Ze gaf me zelfs de raad om mijn boeket zelf te drogen: inwikkelen in krantenpapier en op een droge, donkere plaats hangen.
Dit heb ik dan ook gedaan :-)

Greetz
Marijke

Veroniek

Meld misbruik14-9-2007 12:29:37

Hoi Peggy

Ik heb de mijne wel laten inkaderen, maar in zo'n modern kader (je hebt daar héél veel soorten in en héél veel prijsklasses)

Je moet zelf kijken hoe graag jullie dat zelf willen en of je daar een budget kan voor vrijmaken... Wij wouden dit héél graag en hebben het onze laten drogen bij Jan Cottignie.

Dit is zijn site: http://www.jan-cottignie.com/nl/site.htm
Als je dan bij 'Drogen van bruidsboeketen' gaat (links bovenaan), krijg je uitleg over alles ivm het drogen van je bruidsboeket. Als je bij modellen en foto's kijkt dan hebben wij model 15 genomen (omdat ik een soort hangboeketje had), model 14 is hetzelfde maar dan voor een niet-hangboeketje...

Je moet zelf beslissen wat je het liefste wilt doen hé!
Wij krijgen ons boeketje volgende maand terug. Als je bestelt op een beurs dan komt hij het gratis ophalen en krijg je een gratis naamplaatje.

Veel succes!

Groetjes
Veroniek
getrouwd op 20 07 2007

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik17-9-2007 9:31:45

Ik heb mijn boeket gisteren binnen gedaan om te laten drogen.
Vorig jaar heb ik een boeket van m'n mama laten drogen en dat zag er supermooi uit. Zeker niet oodbollig omdat je heel moderne kaders of kubussen kan kiezen.

Voor ons hangt er wel emowaarde aan omdat ik het zelf gempaakt heb en een kopie op het graf van m'n schoonmoeder gaan leggen ben, dus ik wil mijn boeket wel dicht bij me kunnen houden.
Gevriesdroogd blijft het er uitzien als op de dag zelf, dus erg mooi...

En wat de kost betrefd, ik heb een hele leven lang plezier aan m'n boeket... Omdat ik het zelf gemaakt heb heb ik er al sowieso op bespaard, dus dan heb je iets extra over om het te laten bevriezen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...