Terug naar overzicht
ik ga er dit weekend naartoe naar de opendeurdag, k zal zien dat ik zeker niet door haar geholpen wordt of ze zal snel een antwoord terug krijgen waar ze niet mee gediend zal zijn ;-)
Hallo,Ik ben er al eenmaal binnen geweest om eens rond te kijken en vond de verkoopster toen erg vriendelijk maar weet niet meer hoe ze eruit ziet. Volgende woensdag heb ik een afspraak voor een pasbeurt dus hopelijk valt het dan ook zo goed mee als de vorige keer. Ik zal iets laten weten.PS: misschien had ze gewoon ne slechte dag zoals wij soms allemaal wel eens MAAR dit rechtvaardigd haar gedrag niet. In elk geval heb je je kleed dus alles ok!Groetjes,Silvy
Ik heb mijn kleed daar ook gehaald. Bij het kiezen waren ze heel vriendelijk. Ze zei zelfs dat ze ookal sprak ze tegen de winkel, begreep dat ik de dure schoenen daar niet kocht. Bij de eerste pasbeurt was het iemand anders. Echt onvriendelijk was ze niet, maar door haar snelle antwoorden had ik soms wel het gevoel dat ik snelsnel buitengewerkt moest worden.Mijn moeder had die indruk dan weer niet, dus het kan ook aan mij gelegen hebben.
Hoi,mijn kleed kwam ook van daar.De eerste keer had ik een jong meisje, ze liet me passe zoveel ik wou, die jij bedoelt is al wat ouder denk ik... heb ik ook gehad en kvond haar ook altijd vrij kortaf in haar antwoorde als je iets vroeger. Een type die je geen stro breed in de weg moet leggen. Het kleed was prachtig,maar vriendelijkheid kan wel wat beter.Succes! :)