Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Babbelbox

10-9-2007 14:46:08
Hey,

Heeft er iemand ervaring met het zetten van Babbelbox in de feestzaal ipv een gastenboek?
Waar kan je dat huren en hoeveel kost dat ongeveer? Durven de mensen überhaupt iets inspreken? Ons lijkt het leuker dan een geschreven gastenboek.

Groetjes,

Karlien

Karlien
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 386

Stefanie

Meld misbruik10-9-2007 17:55:51

Ik heb het ideetje ook al gezien en zou het ook heel graag op mijn feest hebben. Ik haalde mijn info van www.depraatpaal.be
kostprijs 350euro voor de ganse avond (indien je van west vl bent), overige gemeentes zijn met een transporttoeslag.
je bekijkt het maar eens. Het lijkt mij alvast heel er tof! Ik denk vooral dat in het begin van de avond velen te schuchter zijn om er gebruik van te maken, maar eens er wat drank gebruikt wordt:-)
Laat me iets weten indien jij er gebruik van gemaakt heb, mijn huwelijk is pas voor volgende zomer! succes! groetjes

sofie
6-9-2008
 Meld misbruik10-9-2007 21:08:46

vorig jaar stond er zo'n box op het avondfeest van een vriendin. ik heb het resultaat gezien en het is echt de moeite! iedereen bloednuchter in 't begin van de avond, maar naar 't einde toe...
zeker de moeite!

freddy

Meld misbruik10-9-2007 23:55:36

Dag Karlien,

Als videograaf heb ik tal van huwelijksfeesten meegemaakt. Ik zou je hetvolgende ter overweging willen geven :

1. De kwaliteit van hetgeen in een babbelbox wordt verteld hangt af van het niveau van je gasten.
2. Als je een babbelbox wenst laat dan ook je gastenboek aanvullend bestaan. Niet iedereen is verbaal sterk.
3. Ipv een babbelbox te huren kun je ook om budgettaire redenen hetvolgende overwegen :
a) vraag aan je videograaf dat hij even de babbelbox is. Hij is normaliter toch op het avondfeest.
b) zet een camera op statief met afstandbediening op een veilige plaats.
Stoeltje erbij en je bent geinstalleerd.
Jij of een van je vrienden hebben wel een camera.

Succes

Freddy

Els
26-5-2007
 Meld misbruik11-9-2007 9:53:59

Hey Karlien,

Wij hadden hetzelfde idee voor ons huwelijk. De mensen vonden het supertof en waren totaal niet schuchter!
MAAR wat bleek door een technische defect hebben wij slechts DRIE boodschappen! En de firma heeft niets van schadevergoeding gegeven, schandalig.
Dus één gouden raad: ga NIET in zee met Message in a box! (hoorde van andere mensen trouwens dat ze iets gelijkaardig hadden meegemaakt...)

Succes,
Els
Dus één gouden raad

liesbeth
14-6-2008
 Meld misbruik11-9-2007 12:48:57

Hallo,

wij hebben ook de praatpaal gehuurd voor juni 2008. Leek ons een leuk idee maar je moet er wel vroeg bij zijn. Wij hebben hem gehuurd in januari en hadden nog juist op tijd hem gereserveerd.

Els
22-9-2007
 Meld misbruik11-9-2007 14:29:13

Bij ons doet de videograaf dit inderdaad. Een tijdje tussen hoofdgerecht en dessert en dan ook nog eens na middernacht (voor de minder nuchtere berichten). Hij is toch tot het einde van de feest bij ons, geen extra kosten dus!

Els
22/09/07

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik12-9-2007 8:11:18

Hey,

Bij ons doet de videograaf dit ook tussendoor op een rustig moment ergens bij het avondeten. We hebben voorbeelden gezien, en het is echt leute. Je ziet inderdaad iedereen wat vrolijker en losser worden naar het einde van de avond, en sommige boodschappen waren echt schitterend! Bij één deel had hij voor het "begin" de camera al laten lopen, en als je die mensen ziet die zich dan zo'n beetje voorbereiden (en dan: "mogen we beginnen, staat hij al aan?"), we vonden het echt de moeite. Ik denk wel dat we ook nog een gastenboek uitleggen, niet te duur of zo, maar gewoon als aandenken. Sommige mensen zullen inderdaad liever niet voor de camera gaan zitten, en dat is dan een mooie oplossing.

Succes nog,

Tania

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik12-9-2007 13:08:57

Ik heb ondertussen al wat rondgeneusd en zo'n dingen zijn inderdaad heel duur (tenzij in Nederland, maar daar komen dan immense transportkosten bij vrees ik).
De videograaf is voor ons ook geen optie aangezien we bewust gekozen hebben om geen videograaf te nemen voor onze trouwdag.
Maar misschien kunnen we het wel oplossen door een camera van iemand te lenen en te installeren. En anders kunnen we er altijd nog een orgineel gastenboek van maken...

Bedankt voor alle tips!

Joost

Meld misbruik19-10-2007 12:28:13

Beste Karlien,

DE PRAATPAAL is echt een leuke extra voor uw trouwfeest. Het is niet enkel het leukste souvenir dat jullie van je feest zullen overhouden, maar ook een extra 'attractie' voor jullie genodigden: prachtig om zien hoe opa en oma door een goede vriendin overhaald worden om iets in te spreken! Je kan altijd een demo-DVD aanvragen via www.depraatpaal.be

Vriendelijke groeten,
Joost

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...