Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 14 dagen en nu een koortsblaas :s

6-9-2007 16:32:14
Hoi bruidjes,

Ik trouw binnen 14 dagen en zit met een dikke koortsblaas op men lip :s Ik kon wel janken seg want bij mij duurt het altijd heeeeel lang voor zoiets weg is.Ik begin al te panikeren hahaha.Heb al wel bij den apotheker een tubeke gaan halen.Bruidjes ni te veel stressen op voorhand want ge zie wat er van komt hé hahaha.

Groetjes Peggy
22/09/07

peggy
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 773

annelore
19-9-2009
 Meld misbruik6-9-2007 17:23:47

Hey Peggy,

Zovirax helpt altijd!

succes!

Annelore

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 18:45:20

hey peggy,

kijk wel uit met er niet té veel zovirax op te smeren, want dit kan het omgekeerde effect hebben (volgens mijn zus, apotheker)....
Maar maak je geen zorgen, het zal wel tijdig weg zijn!! gewoon ook genoeg slapen, en misschien vitaminetjes innemen...

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik7-9-2007 8:15:46

Ik trouw ook op 22 september en ben ook net van mijn koortsblaas af. Ik ben direct naar de huisarts gegaan en die heeft mij een middeltje voorgeschreven. Weet alleen de naam niet. Ik woon in NL, dus ik zou even langs je huisarts gaan en het probleem uitleggen. Hij heeft vast ook wel een of ander paardenmiddel!

Succes
Judith
22/9/2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-9-2007 11:22:23

Hey,

ik heb onlangs iets gelezen van een toestelletje dat werkt met warmte en waardoor de koortsblaas héél snel genezen zou zijn... Er bestaan tegenwoordig ook pleistertjes voor erop. Die zijn onzichtbaar, je kan er zelfs lippenstift over doen.

Veel succes ermee en hopelijk is die lastige blaar weg tegen je grote dag,
Lieve

Liesje
15-2-2008
 Meld misbruik7-9-2007 11:22:24

Mja, hier ook nog zo iemand die er vaak last van heeft!
Bij mij helpt, als het blaasje zo echt droog wordt: er vaseline opsmeren en vooral: er niet aan prullen of likken of zo...

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik7-9-2007 12:50:38

hoi hoi

Ik ken dit soort problemen. Toen ik mijn eerste pas ging doen stond mijn mond rondom vol blaasjes van de stress en omdat ik ziek was geweest. Ik had nog 1 week want ja je wil toch stralen bij je 1ste pas, niet?? De dokter en apotheker vertelde me geen vettige cremes te gebruiken dit trekt bacterien immers aan zei vertelde dat je het best roodsel (wat je ook op een knie van een kind bv kan doen) erop te doen want dit droogt uit. Ik weet dat he geen zicht was maar het was binnen de 3 a 4 dagen helemaal weg. Dan moet je wel voorzichtig schrobben om het roodsel weg te krijgen maar het helpt. Ik heb vaker last van uitbraken van koortsblaren zoals ik het noem en mij zie je geen zalfjes meer gebruiken maar wel mijn roodsel hahaha ;-p
Misschien ook eens proberen ????

Veel succes
El
reeds 62 dgn getrouwd

Vân
1-1-2007
 Meld misbruik7-9-2007 22:11:32

Hey Peggy,

Ik heb zelf geen last van koortsblaasje, gelukkig, de stress slaat bij mij aan op de darmkes, :o( maar mijn echtgenoot heeft daar wel redelijk veel last van. Zovirax en andere tubekes helpen gewoon niet bij hem en soms loop het uit tot op zijn kin. Ondertussen hebben we die doorzichtige patchkes van Compeed uitgeprobeerd, ik zeg het er wel bij, het is niet goedkoop maar die tubekes van Zovirax ook ni hè. Awel ik moet zeggen dat dit het enigste middel is dat bij hem werk. Die patchkes houden die koortsblaasjes op z'n plaats en er zou een middel op zitten dat het ook geneest. Ik zou zeggen, probeer het gewoon uit voor diegene waarvoor die tubekes en cremekes ni helpen. Ik denk dat het enkel te verkrijgen is via de apotheek.

Groetjes,

Vân en Michel
getrouwd op 07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...