Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's en boeket

4-9-2007 16:05:07
Hallo allemaal,

Een stomme vraag misschien maar hoeveel moeten we voorzien in ons budget voor de fotoreportage van het huwelijk en het bruidsboeket??? Gebruiken jullie ook allemaal bloemencorsages of is dit overbodig?
Wij vinden het zeer moeilijk om ons budget op te stellen.!
Kent er iemand nog een goede binnenlocatie om foto's te trekken in de buurt van Maasmechelen - Genk?

Alvast bedankt voor de tips,
Silvy

silvy
4-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 251

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik4-9-2007 22:59:40

Wij hebben 650€ uitgegeven aan onze fotograaf, de hele dag foto's, tot na de openingsdans. Hij liet ons kiezen uit 3 soorten albums en naargelang die ging de prijs: 450, 650 of 900€. Wij kozen de middelste.

Maar ik heb ook offertes gekregen van 1200€ tot zelf eentje van 3000€!!! Je kan het dus zo duur maken als je zelf wil.

Net hetzelfde met de bloemen... Ik maak alle stukjes zelf, dus dan kost het enkel de prijs van de benodigdheden. Mijn bruidsboeket zal op een 25€ neerkomen. Corsages doen we niet omdat mijn vriend niet echt een bloemetjesman is en om iedereen van een bloemetje te voorzien is naar mijn gevoel een zotte kost. Het staat ook niet bij alle kleding, dus het kan ook nogal raar overkomen naar mijn gevoel.

Sophie
9-8-2008
 Meld misbruik5-9-2007 9:43:20

Hallo,

Wij geven €1000 voor onze fotograaf.
Hij begint 's morgens bij mijn thuis en hij blijft tot na de receptie.
Het bruidsboeket laat ik maken in een winkeltje hier in de buurt. Het gaat zo'n €25 kosten omdat zij het zien als een vorm van reclame en zij rekenen dus geen werkuren aan hiervoor. Je kan soms zotte prijzen horen voor een bruidsboeket hoor!
In deze winkel maken ze ook het stuk voor het altaar en de stukjes voor aan de stoelen te hangen in de kerk. Ook hier weer: geen werkuren betalen; de prijs is afhankelijk van de bloemen die we kiezen.
De mijngebouwen van Winterslag zijn een mooie locatie voor de foto's!

Hopelijk heb ik je hiermee wat kunnen helpen!

Groetjes, SOphie

Kristel

Meld misbruik5-9-2007 10:44:41

Hoi Silvy,

Voor de fotograaf betaalde wij 450 eur. Dat was van 's morgens 10u tot het einde van de receptie om 18u.
Hij trok wel enkel digitale foto's en heeft ons een CD gegeven met al de foto's (zo'n 700 tal). Album heb ik zelf gemaakt.

Wat de bloemen betreft, een vriendin van ons heeft de bloemstukjes voor de tafels en de kerk gemaakt (altaarstuk, kaars, stoelen en zuilen). We hebben enkel de bloemen betaald +/- 400 eur (voornamelijk rozen en calla's). M'n bruidsboeket + corsages zijn we bij een bloemist gaan halen en dat was 100eur.

Groetjes
Kristel

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik5-9-2007 11:10:13

Hallo,

Zoals reeds gezegd kan je alles zo duur of zo goedkoop maken als je zelf wil. Wij trekken een budget uit van ongeveer 1200€ voor de foto reportage; wij hechten hier echt heel veel belang aan en willen zowel een fotoalbum als een cd met alle foto's (we hebben wel nog geen fotograaf gevonden :-( )
Bruidsboeket en bloemen voor in de kerk zal komen op een 200€. Bloemen voor in de feestzaal en voor de corsage kopen we zelf en zal gemaakt worden door een tante , dus ik reken hiervoor nog een 150€.
Aan locaties voor Genk kan ik je niet helpen, wij zijn zelf van Leuven...

groetjes,

Ilse
17 mei 2008

Vân
1-1-2007
 Meld misbruik7-9-2007 22:48:17

Hey Silvy,

Voor de fotograaf hebben we zo'n kleine 900 € betaald maar we hebben zelf voor gekozen om de foto's zelf in de album te plaatsen, tenslotte hebben we meer feeling met de mensen op de foto's dan de fotograaf dus album was er ni bij. Hij was aanwezig om 12 uur tot en met 4 uur in de namiddag, dan vertrok hij weer om tegen 7 uur terug te komen voor de receptie en te blijven tot na de openingsdans (middernacht) dus in totaal zo'n 9 uren. We zijn heel tevreden over de foto's (werd afgeleverd op dvd in hoge resolutie).

Wat het boeket betreft, ik heb de indruk dat de boeketten duurder worden als je vermeld dat het om een bruidsboeket gaat. Ik moet zeggen dat ik daar veel chance in heb gehad, want een bevriende bloemist heeft maar 45 € voor mijn boeket gevraagd, het stak vol orchideën en die zijn niet zo goedkoop. Bloemencorsage voor mijn echtgenoot kregen we er bij zonder extra kosten.

Groetjes,

Vân en Michel
Getrouwd op 07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...