Terug naar overzicht
Ahja, even toevoegen: liefst regio Vlaams-Brabant! Bedankt ;)
Hoi!Congratulations zou ik zo zeggen!Wij trouwen in Salons Waerboom in Groot Bijgaarden en daar is een hotel aanGroetjes
Hey! Wij wonen ook te Vlaams Brabant en mits mijn familie van de kust moet komen, hebben wij voor "Kasteel van Nieuwland/De Postiljon" (Aarschot) gekozen. Supermensen en hun feesten zijn echt in orde + vernieuwde leuke kamers!Groetjes!
Hey,Dan zou ik je echt Salons Waerboom in Groot-Bijgaarden aanraden, zoals hier al gezegd. We zijn er zelf al naar een feest geweest, en dat was echt tiptop in orde. Bovendien doen ze dacht ik op vrijdagavond de suite om te blijven slapen cadeau aan het koppel. Er zijn trouwens nog een heleboel mensen die ik ken die daar feesten hebben bijgewoond, en iedereen is altijd vol lof, over alle mogelijk aspecten. Wij zijn er ook gaan kijken, maar uiteindelijk toch voor een zaal in Aalst gekozen die ons wat meer lag, na heeeeeeel lang twijfelen. De prijs in De Waerboom valt trouwens ook goed mee, zeker als je ziet wat je ervoor krijgt (wij vonden het toch altijd best classy en chique). Veel groetjes en succes, en vooral proficiat!Tania
wij trouwen ook in de waerboom, ook met het idee dat er mensen kunnen slapen! ik heb een deel franse familie en die kunnen dan makkelijk logeren als ze willen!
Dag Cathy,Wij trouwen in augustus en houden ons feest in Diepenbeek (Limburg).De zaal noemt de Roerdomp en hier is ook een hotel aan.Misschien is het wat te ver, maar je kan het maar weten hè!Je kan altijd een kijkje gaan nemen op:www.bartclaes.be Groetjes, Sophiehttp://sophieenrobby.trouwen.com
Hey! Bedankt voor de vele snelle reacties! Salons de Waerboom had ik zelf al gecontacteerd en die hadden geen plaats meer. De Roerdomp lijkt mij nog wel leuk, en uiteindelijk maaar 43 min van de kerk. De Postiljon ga ik ook zeker contacteren. Nogmaals bedanktCathy24/5/2007
-kasteel van genval- astoria hotel brussel - priorij van corsendonck oud turnhout- hilton hotel
Hey Cathy,Eerst en vooral een dikke proficiat!Ik kan je wel geen tips geven van zalen met hotels want ik ben niet van die kanten.Wat ik wel even wilde vermelden is dat wij dat ook gedaan hadden en ik moet zeggen dat fantastisch was. We trouwden op een zaterdag dus we hadden een echte trouwweekend want de hotelgasten mochten gebruik maken van sauna, turks stoombad en zwembad en we moesten maar ten laatse om 17 u vertrekken in plaats van 12 u.De keuze werd door velen gemaakt omdat ze dan ten volle konden genieten van ons feestje (drinken). Ook konden mensen die moe waren even een dutje gaan doen en dan eventueel terugkomen.Echt geslaagd!Voor de rest wens ik jullie nog veel succes toe!Groetjes,Vân en MichelGetrouwd op 07/07/07