Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijzen drukkers

3-9-2007 14:56:01
Hey,

Wij hebben net een offerte van onze drukker gekregen en die lijkt ons heel erg duur, hoeveel hebben jullie betaald voor jullie uitnodiginen? Kan je even de prijs vermelden en hoeveel uitnodigingen jullie hadden?

Dankjewel!

Lies

Lies
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 231

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik3-9-2007 15:03:04

als ik me niet vergis 491 euro, met enveloppes bij (175 exemplaren).

Elke

Els
22-9-2007
 Meld misbruik3-9-2007 15:39:10

Onze uitnodigingen (met zilveren envelop) kostten €426, 180 exemplaren. Ze zijn van de collectie Buromac.

Els

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik3-9-2007 15:55:08

ik denk dat veel afhangt van wat je juist wil. wij wouden zwarte kaarten, met zilver bedrukt en een kalk-papier ook met zilver bedrukt (een eigen ontwerp dus). dat is volgens mij duurder dan wanneer je iets uit een collectie neemt.

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...