Terug naar overzicht
Ocharme !Ik ben er zeker van dat het uiteindelijk wel in orde zal komen... Het is allesbehalve leuk van haar om hier zo plots mee te komen aandraven... Maar de dag zelf zal ze zich hoe dan ook niet kunnen beheersen, eens ze ziet hoe prachtig alles is en ziet hoe gelukkig haar schoonbroer is enzo, zal ze wel bijdraaien.En als ze het niet doet: het is jullie dag! Geen tijd om je zorgen te maken (ook al is dit makkelijker gezegd dan gedaan) Ik weet intussen ook al dat mijn allerbeste vriendin er niet zal bij zijn volgend jaar en dat ze niets meer van mij wil weten... Het deed me pijn en voelde allesbehalve goed aan, maar uiteindelijk zijn het jullie tweetjes die tellen!!!!!Je ventje wordt gelukkig, samen met jou en dat is wat telt :-)Hopelijk verzacht dit wat de pijn ;-)En een fantastische trouwdag toegewenst!!!
Peggy,Laat zo'n mensen je dag niet verknallen. Ik heb door te trouwen en de voorbereidingen die er mee gepaard gingen ferm mijn ogen opengetrokken van sommige mensen. Er zijn dan ook vriendschappen gesneuveld, maar er zijn ook andere vriendschappen sterker geworden. Ik zie het als een wijze les. Zij die niet aanwezig waren? Jammer voor hen, maar dat zijn personen die ik minder heb moeten betalen, en zij zullen zich altijd blijven afvragen hoe we eruit zagen, hoe het was enz...Misschien zal je je nog wat druk maken in deze persoon op voorhand, maar geloof me: de dag zelf heb je het zoooo druk en krijg je zooo ontzettend veel complimentjes, dat je zelfs geen tijd zult hebben om je druk te maken over haar. Het gaat om jij en je man op dat moment, vergeet dat niet!Maak er het beste van, en geniet er ook vooral van, want het is zo voorbij.Vele groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
wat een kreng zeg!!! 1 goede raad: wees een stralende, knappe bruid op jullie perfecte bruiloft... en laat je niet uit het lood slagen door zo iemand, want ze is het niet waard!
Wat een bitch zeg. Ik zou haar niet meer op mijn feest willen. Ik zou haar zeggen dat ze niet meer uitgenodigd is! Je gaat toch niet je dag laten vergallen zeker. Als zij je zo'n mail stuurt, dan vraagt ze daar toch om? Het is jullie feest, jullie nodigen uit wie je wil. Veel sterkte in ieder geval.Groetjes
Als ik je kan troosten: mijn schoonzus wil ook steeds in de belangstelling staan. Op onze trouwdag heeft ze bijna niets tegen me gezegd en op het feest was ze al rond middernacht naar huis. Ik heb me er niks van aangetrokken. Als je schoonzus zich wilt aanstellen, is dat haar probleem. Het is tenslotte jullie dag