Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jaloezie :'(

1-9-2007 14:56:33
hoi bruidjes, toch wil ik men hartje even luchten.Een jaar geleden hebben mijn vriend en ik beslist om te trouwen,wij in alle vreugde de mensen meegedeeld dat we in het huwelijksbootje gingen stappen.Men vriend vroeg aan zen broer om getuige te zijn en was daar heel blij om.Nu 3 weken voor ons huwelijk krijg ik een mail van de vriendin van zijn broer dat zij echt tegen ons huwelijk is en dat het niet kan dat zijn broer getuige is, ze willen alleen maar komen om de schijn voor de familie hoog te houden, want ze kan me niet uitstaan :(wat ik verkeerd heb gedaan weet ik ook niet.Zelf staat ze graag in de belangstelling en bij onze mooie dag van ons leven is dat bij haar niet het geval.Ik en men vriend zijn bijna 6 jaar samen en zij een half jaartje langer met de broer van men vriend,dus in hun ogen zouden zun voor ons hebben moete trouwen is haar redenatie.Financieel is het voor hun moeilijk en zien ze hoe prachtig ik alles inorde heb kunne brengen.Iedereen is welkom op onze bruiloft maar haatdragende mensen heb ik er liever niet bij.Heel de dag gaan ze bij ons aanwezig zijn(suite).Kweet niet goed wat ik ermee aan moet vangen.Moest even men hartje luchten :-)

groetjes peggy
22/09/07

peggy
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 240

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik1-9-2007 15:12:44

Ocharme !

Ik ben er zeker van dat het uiteindelijk wel in orde zal komen... Het is allesbehalve leuk van haar om hier zo plots mee te komen aandraven... Maar de dag zelf zal ze zich hoe dan ook niet kunnen beheersen, eens ze ziet hoe prachtig alles is en ziet hoe gelukkig haar schoonbroer is enzo, zal ze wel bijdraaien.

En als ze het niet doet: het is jullie dag! Geen tijd om je zorgen te maken (ook al is dit makkelijker gezegd dan gedaan) Ik weet intussen ook al dat mijn allerbeste vriendin er niet zal bij zijn volgend jaar en dat ze niets meer van mij wil weten... Het deed me pijn en voelde allesbehalve goed aan, maar uiteindelijk zijn het jullie tweetjes die tellen!!!!!

Je ventje wordt gelukkig, samen met jou en dat is wat telt :-)

Hopelijk verzacht dit wat de pijn ;-)

En een fantastische trouwdag toegewenst!!!

lien
23-2-2007
 Meld misbruik1-9-2007 15:56:07

Peggy,

Laat zo'n mensen je dag niet verknallen. Ik heb door te trouwen en de voorbereidingen die er mee gepaard gingen ferm mijn ogen opengetrokken van sommige mensen. Er zijn dan ook vriendschappen gesneuveld, maar er zijn ook andere vriendschappen sterker geworden. Ik zie het als een wijze les. Zij die niet aanwezig waren? Jammer voor hen, maar dat zijn personen die ik minder heb moeten betalen, en zij zullen zich altijd blijven afvragen hoe we eruit zagen, hoe het was enz...

Misschien zal je je nog wat druk maken in deze persoon op voorhand, maar geloof me: de dag zelf heb je het zoooo druk en krijg je zooo ontzettend veel complimentjes, dat je zelfs geen tijd zult hebben om je druk te maken over haar.

Het gaat om jij en je man op dat moment, vergeet dat niet!

Maak er het beste van, en geniet er ook vooral van, want het is zo voorbij.

Vele groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-9-2007 21:42:23

wat een kreng zeg!!! 1 goede raad: wees een stralende, knappe bruid op jullie perfecte bruiloft...
en laat je niet uit het lood slagen door zo iemand, want ze is het niet waard!

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik3-9-2007 21:32:56

Wat een bitch zeg. Ik zou haar niet meer op mijn feest willen. Ik zou haar zeggen dat ze niet meer uitgenodigd is! Je gaat toch niet je dag laten vergallen zeker. Als zij je zo'n mail stuurt, dan vraagt ze daar toch om? Het is jullie feest, jullie nodigen uit wie je wil.

Veel sterkte in ieder geval.

Groetjes

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik4-9-2007 12:24:56

Als ik je kan troosten: mijn schoonzus wil ook steeds in de belangstelling staan. Op onze trouwdag heeft ze bijna niets tegen me gezegd en op het feest was ze al rond middernacht naar huis. Ik heb me er niks van aangetrokken. Als je schoonzus zich wilt aanstellen, is dat haar probleem. Het is tenslotte jullie dag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...