Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen een weekje vroeger en het begint nu echt wel te korten. Het meeste is nu gedaan, enkel nog de naamkaartjes en de kaarten voor op de tafels... maar het begint volop te kriebelen. Gisteren heb ik ook mijn vrijgezellen gehad en het was echt supertof. bijna al mijn vriendinnen waren er... zo ongelofelijk fijn!GroetjesCaroline15/09/07
Hey, wij trouwen ook op 22 september en zo stilletjes aan beginnen we toch ook wel nerveus te worden. Succes nog met de voorbereidingen.Groetjes Katrien
hey Peggy,Als je bang bent nog iets vergeten te zijn mag je me altijd mailen, kunnen misschien ons lijstje eens uitwisselen; Zo zien we dan van elkaar of we niets vergeten zijn.Mijn adres is alvast: boontje_p@hotmail.comWij trouwen op 21.09.07Greetz
Hey Peggy,Inderdaad het begint serieus te korten, het lijkt wel of we tijd te kort hebben ! ik werk nog tot en met de 19de september dus moeten we alles bijna in de weekends regelen. Nu nog bloemen en snoepjes voor de kindjes... en de misboekjes drukken, fotograaf nog eens een bezoekje brengen. Ik loop wel al erg gespannen hoor... ik heb nog ruzie gemaakt met men vriend zijn getuige... ben daar ferm van geschrokken en dat is eigenlijk een beetje triest voor die dag... ik heb me voorgenomen me niet uit men lood te laten slaan, zeker niet op die dag... maar je verschiet hoe mensen kunnen zijn in een aanloop naar een huwelijk toe. vele groetjes en inderdaad ! hopen op stralend weer ..... groetjes, Evy 22.09.2007
Ook hier een 22/09-bruidje ;-)Ik ben volop de misboekjes aan het in elkaar stoppen (er zit toch wat werk in bij ons) en verder zijn het nog wat laatste afspraken bij iedereen; DJ vanavond, pastoor, nog wat dansles... Ik heb mijn vrijgezellen vrijdag gehad en was superleuk; geen braspartij maar een échte vrouwenavond. Lekker gegeten en gedanst en ik in een lange avondjurk met een krootje, al mijn vriendinnen in het zwart. Nu nog 19 dagen...Els22/09/07
hoi peggy,Wij trouwen een dagje voor jullie, de 21ste. Met het weer zit ik het meeste in! kzou al blij zijn dat het niet regent, maar ja dat hebben we spijtig genoeg niet in de hand ge.Bij ons is alles ook praktisch in orde, nog wat kleine dingetjes!!spannend aftellen gegroetjes