Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 3 weken te gaan

1-9-2007 14:46:44
Binnen 3 weken is het zover,toch begint het bij mij alvast te kriebelen.Met de voorbereidingen zijn we zogoed als rond maar ben echt bang dat ik dingen over het hoofd heb gezien.Zijn er nog bruidjes in aantocht rond deze periode?Hopelijk hebben we allemaal goed weer hé, want de zomer heeft nog niet veel soeps meegebracht.Dat maakt me ook al zorgen haha.Het beste gaan we er in ieder geval wel van maken hoor.

Groetjes Peggy
22/09/07

peggy
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 224

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-9-2007 10:08:42

Hallo,
Wij trouwen een weekje vroeger en het begint nu echt wel te korten. Het meeste is nu gedaan, enkel nog de naamkaartjes en de kaarten voor op de tafels... maar het begint volop te kriebelen. Gisteren heb ik ook mijn vrijgezellen gehad en het was echt supertof. bijna al mijn vriendinnen waren er... zo ongelofelijk fijn!
Groetjes
Caroline
15/09/07

Katrien
22-9-2007
 Meld misbruik2-9-2007 12:21:11

Hey,

wij trouwen ook op 22 september en zo stilletjes aan beginnen we toch ook wel nerveus te worden.
Succes nog met de voorbereidingen.

Groetjes
Katrien

christine

Meld misbruik2-9-2007 19:16:19

hey Peggy,

Als je bang bent nog iets vergeten te zijn mag je me altijd mailen, kunnen misschien ons lijstje eens uitwisselen; Zo zien we dan van elkaar of we niets vergeten zijn.
Mijn adres is alvast: boontje_p@hotmail.com
Wij trouwen op 21.09.07
Greetz

Evy
22-9-2007
 Meld misbruik3-9-2007 7:51:39

Hey Peggy,

Inderdaad het begint serieus te korten, het lijkt wel of we tijd te kort hebben ! ik werk nog tot en met de 19de september dus moeten we alles bijna in de weekends regelen. Nu nog bloemen en snoepjes voor de kindjes... en de misboekjes drukken, fotograaf nog eens een bezoekje brengen. Ik loop wel al erg gespannen hoor... ik heb nog ruzie gemaakt met men vriend zijn getuige... ben daar ferm van geschrokken en dat is eigenlijk een beetje triest voor die dag... ik heb me voorgenomen me niet uit men lood te laten slaan, zeker niet op die dag... maar je verschiet hoe mensen kunnen zijn in een aanloop naar een huwelijk toe. vele groetjes en inderdaad ! hopen op stralend weer ..... groetjes, Evy 22.09.2007

Els
22-9-2007
 Meld misbruik3-9-2007 15:25:37

Ook hier een 22/09-bruidje ;-)
Ik ben volop de misboekjes aan het in elkaar stoppen (er zit toch wat werk in bij ons) en verder zijn het nog wat laatste afspraken bij iedereen; DJ vanavond, pastoor, nog wat dansles... Ik heb mijn vrijgezellen vrijdag gehad en was superleuk; geen braspartij maar een échte vrouwenavond. Lekker gegeten en gedanst en ik in een lange avondjurk met een krootje, al mijn vriendinnen in het zwart. Nu nog 19 dagen...

Els
22/09/07

stefanie
21-9-2007
 Meld misbruik4-9-2007 8:11:21

hoi peggy,

Wij trouwen een dagje voor jullie, de 21ste. Met het weer zit ik het meeste in! kzou al blij zijn dat het niet regent, maar ja dat hebben we spijtig genoeg niet in de hand ge.
Bij ons is alles ook praktisch in orde, nog wat kleine dingetjes!!
spannend aftellen ge
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...