Terug naar overzicht
X en Y, wees licht en warmte voor elkaar zodat je altijd een steun bent voor elkaar. Geef licht en warmte aan jullie ouders die ook altijd voor jullie klaarstaan. Geef licht en warmte aan jullie kinderen zodat ze zich steeds geborgen weten in een veilige thuis. Geef licht en warmte aan al jullie vrienden opdat ze zich altijd welkom voelen in jullie huis. Ontsteek nu samen deze huwelijkskaars en vorm samen één licht. Verspreid en deel dit licht met allen aanwezig hier door allemaal een kaarsje aan te steken.Is dit iets???Groetjes Selma
Hey Sofie,wij hebben volgende tekst:... en ..., deze huwelijkskaars wil jullie blijvend herinneren aan jullie huwelijk dat zo mooi moet zijn als deze kaars. Vandaag moet je er de vlam opzetten, als symbool dat jullie één zijn geworden in het huwelijk. Probeer zoals deze kaars vuur te dragen en licht en warmte voor elkaar te zijn en zo gelukkig te blijven jullie leven lang. Lezer:Gelukkig ben je als er iemand is die je allerliefste noemt.Iemand die zegt: Ik hou van je, van hier tot ginder en nog veel verder.Iemand heel dichtbij, met wie je oud wil worden, je leven leven, de tijd vergeten.Deze kaars aansteken is je allerliefste zeggen:Kom bij me, lief, ik wil je wat vertellen,in je ogen kijken, van je houden.Deze kaars doven is aan mekaar zeggen:Tot straks, mijn lief, het ga je goed,ik zie je graag, voor altijdVind het zelf wel een mooie tekst...Hopelijk heb je er iets aan!groetjes Ann