Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tav Jennifer die 18 augustus trouwt

13-8-2007 8:20:06
Hey Jennifer,

De zenuwen vallen nog redelijk mee, het is in momenten! Ik heb enkel nog wat werk...domme dingen die toch wat tijd zullen inpakken. We gaan er woensdag nog eventjes tussenuit, mijn papa komt dan toe in Zaventem... we komen pas donderdag terug, dus ik moet het nu allemaal doen! Ik ben alleen beetje bang van het weer? als het regent dan kunnen we de receptie niet buiten doen en dat vind ik echt wel spijtig!
Ik ga nog paraplu's moeten kopen denk ik!
Voor de rest een beetje bang omdat ik niet alles zelf in handen zal hebben die dag! het is dan aan de andere mensen en hopen dat die het goed doen!
Hoe staat het bij jullie?

groetjes
Iene

Iene
1-1-2007
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 504

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...