Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suiteklkedij en kledij voor de kindjes

  10-8-2007 9:46:01
Hoi iedereen,
Ik trouw op 6 oktober en heb al heel wat voorbereid. Alleen de suite moet nog helemaal gekleed worden ( vrouwen en twee kindjes 2 en 5 jaar). Nu zoeken wij niet echt suitekledij, maar heel mooie stadskledij. Mijn schoonma wil nu toch eens kijken naar de suitekledij van linea, maar ik zie dat niet echt zitten, want voor mijn ma is dit zeker niks. Ik wil dat mijn ma de show steelt hoor.
Waar zou ik eventueel kunnen kijken. We hebben gisteren al in Antwerpen gezeten op zoek naar het winkeltje 'diamond' aan het astridplein, maar jammer genoeg niet gevonden. Weten jullie enkele leuke exclusieve winkels. Voor de kindjes zoek ik ook leuke hippe kledij. Weten jullie leuke kinderboetiekjes waar ze toch veel keuze hebben. Ik woon regio sint-niklaas. Maar moet niet speciaal in buurt zijn, want mijn kleed komt ook uit Brugge.
groetjes Ilse

Ilse
20-12-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 696


LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik10-8-2007 11:26:33

kijk eens bij princess op de meir, zeer mooie kleding , ook suite kleding en kinderkleding , wel niet goedkoop
goedkoper alternatief is tintoretto of zo iets ook op de meir



inge
7-9-2007
 Meld misbruik14-8-2007 22:01:09

Hey

ik trouw op 7 september en heb vandaag de kledij van de bruidskindjes gekocht. Onze dochter is 15 maanden en het het andere bruidskindje is een jongen van 19 maanden.

ik moet zeggen dat ik veel winkels gedaan heb en op een bepaald moment dacht ik dat ik nooit kledij voor hun zou vinden.het was echt stresserend:-)

uiteindelijk heb ik hun kledij bij Strass gekocht. Leuke kledij en ze kunnen het achteraf ook nog dragen. Voor de twee heb ik tesamen 300 euro betaald , met vestjes bij (mocht het wat kouder worden).

Je kan mss eens op de site gaan kijken, dan heb je al een idee!

Groetjes en veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...