Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Anouk

1-8-2007 12:18:50
Hey Anouk,

Ik heb hier al ondervonden dat er zeer veel bruidjes zijn die in de knoop liggen met hun schoonmoeder. Maar zoals je zegt: het is jouw dag en niemand hoeft dit te verpesten. Alleen jammer dat schoonmoeders zelfs dit niet respecteren!
Uiteindelijk maak je er jouw dag van, da's waar, maar als je nu al weet dat 75% van de dag naar de hand van 1 persoon is gezet dan heb je soms zin om alles af te blazen.

Maar zo ver laat ik het zeker niet komen want de emmer loopt voller en voller en voor ons huwelijk zal hij wellicht overlopen. Maar vol is vol en dan is't voorbij... Als je een beetje begrijpt wat ik bedoel :-)

Aaaah, schoonmoeders: wie heeft het uitgevonden in godsnaam!!! :-)

Els
31/08/07

Els
31-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 387

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik1-8-2007 12:57:33

Hey Anouk,

ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb helemaal geen problemen met mijn schoonmoeder. Zij betalen net zoals mijn ouders de helft van het eten, de drank, ... en maken hier helemaal geen problemen over. Wij moeten als bruidskoppel enkel de dj, zaal, ringen en kerk betalen dus de grootste kost is niet voor ons en daar ben ik zowel mijn ouders als mijn schoonouders heel dankbaar voor. Mijn ouders hebben dan ook wel wat vrienden van hen uitgenodigd en dat vind ik dan ook normaal. Ok, ze moeten niet overdrijven, maar iemand die 3000 euro minimum in een feest steekt, mag toch een beetje volk uitnodigen.Het enige waar ik soms problemen mee heb, is niet mijn schoonmoeder, maar moeder. Die moeit haar soms wat teveel en keurt veel dingen af, maar dat komt gewoon van de zenuwen denk ik. Voor mij nog een dikke 2 weken coorbijten en dan zijn we ervan af.

Nog veel succes met jouw schoonmoeder ;-)

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...