Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 30 dagen!!!!!!!

1-8-2007 11:50:46
Hey Bruidjes,

Gewoon efkes om mij af te reageren: 't is verdorie maar 30 dagen meer en ik trouw!!!!!!!!!!!

Het komt schrikwekkend dichtbij... En enerzijds kijk ik er naar uit, anderzijds krijg ik 'vapeurkes' als ik eraan denk...

Spannend!
Zijn er nog bruidjes met ongeveer een maand op de teller?

Groetjes,
Els
31/08/07

Els
31-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 220

nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik1-8-2007 11:56:25

hey,

Heb er nog 31 staan en word stilletjes aan gek!! bijna alles is in orde gewoon bang dat er iets mis gaat lopen. We hebben met het plannen ook redelijk wat tegenslag gehad, mijn vriend is net ontslagen, verschrikkelijke drukte op het werk, te veel om me druk in te maken!!! Als ik nog maar denk aan 1 september breekt het zweet me al uit!! Voor mij mag de dag al gepasseerd zijn, maar langs de andere kant ook weer niet. We doen dit tenslotte (hopelijk) maar 1 keer..... Toch stress alom.... Soms zelfs huilbuien voor niks....

Waar trouwen jullie?

Groetjes

Nathalie
01/09/07

ellen
25-8-2007
 Meld misbruik1-8-2007 12:50:18

hallo!

bij ons nog maar 24 dagen! enkel de misboekjes moet ik nog maken (teksten zijn af!) en nog wat kleine prulletjes!
van mij mag het heel snel 25/08 zijn, dan gaan ik en mijn ventje ook eindelijk samenwonen!

geniet nog van de voorbereidingen! en veel succes

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik1-8-2007 13:01:17

Bij ons is het ook nog maar 31 dagen en stilaan begin ik toch ook een beetje te stressen. De belangrijkste dingen zijn geregeld maar de laatste details geraken maar niet in orde. Zo heb ik nog altijd geen kettinkje en oorbellen en mijn vriend heeft nog steeds geen schoenen gevonden...
En dan de gasten. Gisteren was onze deadline om te bevestigen en vanaf vandaag ben ik dan al maar mailtjes beginnen sturen want ik denk dat toch zo'n 1/3 van de gasten nog niets laten weten heeft.
Maar al bij al ben ik echt wel blij dat het bijna zover is. 1 maand... dan kunnen we toch echt wel beginnen aftellen he!
groetjes,
mieke

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik1-8-2007 16:22:08

Dag Els,

Wij trouwen dezelfde datum als jullie. Intussen begin ik ook wel wat zenuwachtig te worden. Morgen worden onze misboekjes gedrukt en verder moet ik gewoon zien dat iedereen bevestigd heeft voor volgende maandag en verder moeten we echt niet veel meer doen, maar toch...
Tja, dat zal wel normaal zijn eh. Ik heb af en toe het gevoel dat ik aan niets anders meer kan denken hoewel ik af en toe wel eens mijn gedachten op iets anders zou willen zetten... Maar ja, het is idd iets dat je maar één keer doet. Het enige spijtige is, dat het zo snel voorbij zal zijn eh. Maar ja...

Succes alleszins! En geniet ervan!

Groetjes,
Véronique 31/08/2007

rita
1-9-2007
 Meld misbruik1-8-2007 20:53:23

hallo,
ik trouw ook op 1 septetmber. en ik ben heel nerveus omdat mijn kleed nog altijd niet is aan gekomen in de winkel.
rita

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 12:55:37

hey,

vandaag staan er nog 22 dagen op
het komt dus snel dichterbij

het meeste is al geregeld
gisteren nog de pré shoot gehad met de fotograaf (het was een leuke dag)
deze week ook voor de laatste x naar de zaal geweest (menu's, bedankjes enz... alles staat daar al)
en we zijn deze week ook langs geweest bij de Dj

ik moet alleen de bedankjes voor de kindjes nog maken.

de stress is hier nog niet echt aanwezig
we gaan volgende week er even tussenuit met onze kindjes naar mijn ouders hun vakantiehuisje

en we hebben onze vrijgezellen ook nog te goed (18 aug.) ik ben benieuwd

veel succes nog met de laatste dagen en niet te veel stressen hé
groetjes lore 24/08/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...