Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GETROUWD 28/07/07 !!!

29-7-2007 21:23:57
Maanden heb ik dit forum gevolgd tijdens de voorbereidingen. Ik heb via dit forum veel tips gekregen, waarvoor dank! Gisteren was het dan eindelijk zover.
Eerst hadden ze niet zo een schitterende dag voorspeld wat het weer betreft, maar het is echt een prachtige dag geworden! We stonden op met regen, maar vanaf 11u is het opgeklaard en heeft het zonnetje geschenen tot op de receptie 's avonds 19u. Mijn ventje is kwam me afhalen om 10u30 en hij zag er superknap uit in zijn prachtig kostuum. Hij was zelf ook onder de indruk van mij en noemde me een echte prinses ;-) Om 11u30 zijn we voor de wet getrouwd en zijn met de cabrio naar het stadhuis gegaan, zalig! Om 11u45 was het dan officieel we waren man en vrouw!!! Daarna snel een broodje eten en naar Hamme voor het kerkelijk huwelijk. We zijn met paard en koets naar de kerk gereden, dat was super! Het zonnetje scheen en het was een zalig moment voor ons beiden. In de kerk hadden we live zang met piano, dit was zo mooi, ongelooflijk. Ons zoontje Sam van 18 maand heeft voorgelopen en heeft dat zeer goed gedaan, het was zo lief en schattig. Mijn ventje vooraan kreeg het heel moelijk toen hij ons naar voor zag komen! Ik ben nu al superbenieuwd naar de foto's die onze fotograaf heeft getrokken tijdens de mis en op de locatie! Daarna terug met de koets om in de wagen te stappen en naar de feestzaal te rijden! Hierbij zeker een dikke pluim voor feestzaal Hof Ter Buecken in Buggenhout! Het was een ongelooflijk prachtig feest, de organisatie was uitmuntend! We zijn verwend geweest van begin tot einde, ik kan deze zaal aan iedereen aanbevelen!
Het was een superfeest met massa ambiance!
We hebben gedanst tot 5 uur 's morgens en zijn voldaan in ons bedje gekropen om 6u!
Het was een lange maar ongelooflijke fantastische dag die ik zo meteen weer opnieuw zou willen doen. Ik wens alle toekomstige bruidjes een even mooie dag toe als de onze!
Liefs
Carmen

carmen
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 428

Patricia
18-7-2008
 Meld misbruik29-7-2007 23:03:18

Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Wat klinkt het zalig als je het zo allemaal hoort... Voor mij is het nog een heel eindje, maar dan heb ik veel tijd om ernaar uit te kijken en alles tot in de puntjes voor te bereiden.
Veel succes als 'man en vrouw'

PATRICIA

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik30-7-2007 8:50:53

Hey Carmen ,

Eest en vooral proficiat !!!

Het was echt prachtig , ik heb jullie gezien in de koets en het was echt heel mooi , voor mij nog 2 maandjes en dan is het ook zover .

groetjes Kelly
29/09/07

Elke
6-9-2008
 Meld misbruik30-7-2007 11:49:10

Hey Carmen,

Een dikke proficiat hé!!
Ik had zaterdag een berichtje op het forum gezet gericht aan jou en Karlien. Maar je zal het niet gezien hebben...

Blijkbaar is het feest heel goed verlopen. Ik twijfel nog tussen de 2 zalen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Hof ter Buecken. Ik heb daar tot nu toe al veel goeds over gehoord en gelezen.

Als ik al die mooie verhalen lees, krijg ik toch echt wel goesting om te trouwen. Maar het is wel nog ver weg... Ik denk dat we de voorbereidingsperiode ook wel een leuke tijd zullen vinden.

Groetjes
Elke

carmen
28-7-2007
 Meld misbruik30-7-2007 12:45:01

Hey Kelly en Elke,
Kelly, het is tof dat je bent komen kijken.
Ik zal ook proberen om naar jou te komen kijken. Trouw je ook in de St-Pieterskerk en om hoe laat?
Elke, nee ik had je berichtje niet gezien, sorry! Wat mij betreft moet je niet twijfelen! Het zal er sneller zijn dan je denkt, dus geniet maar van alle voorbereidingen!
Groetjes
Mevrouw D'herde :-)

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik30-7-2007 13:05:21

Hey Carmen,

Ik krijg weer kippevel als ik jouw verhaal lees. Ik ben blij dat het voor jou ook zo zalig goed is verlopen als bij ons.

Wij zijn ook gaan feesten in Hof ter Buecken en iedereen was dolenthousiast wat onze zaalkeuze betreft: het was tot in de puntjes in orde en inderdaad, zij verdienen een dikke pluim!

Veel succes nog in jullie huwelijk!
Fieke
sinds 23 dagen mevrouw De Wae

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik31-7-2007 10:58:07

Hey Carmen,

ik trouw enkel voor de wet in Hamme, voor de kerk trouw ik in Sint-Niklaas( omdat de pastoor daar veel losser is).

groetjes Kelly
29/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...