Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau voor ouders en getuigen

27-7-2007 10:18:38
Hallo,

Wie heeft er leuke ideeën om cadeau te doen aan de ouders en getuigen. Meestal doen ze een foto cadeau maar dat vonden we niet zo leuk omdat we het op de dag zelf willen geven en we een fotograaf hebben, dus de leuke foto's kunnen ze achteraf krijgen.
Wie heeft er leuke tips en wat geven jullie?
Groetjes kristel

kristel
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 334

Karlien
28-7-2007
 Meld misbruik27-7-2007 11:24:29

Hallo,

Wij geven aan onze getuigen een cadeaubon van ICI Paris en aan de ouders een overnachting in een B&B. Voor mijn ouders in een B&B in FRankrijk en voor mijn schoonouders een chique B&B (Domus portus) in Dendermonde.
Zo hebben ze er allemaal achteraf nog iets aan...
Groetjes!
Karlien
28/07/07

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik27-7-2007 12:53:49

Hoi Kristel,

Voor onze getuigen hadden we een gegraveerde pennenset, waar ze meteen ook mee konden tekenen. Voor onze ouders hadden we een fotokader van de dag zelf, die de fotograaf 's avonds heeft gebracht. Ze waren hier heel blij mee, en ook voor ons was het leuk om meteen al een eerste resultaat van onze fotoreportage te zien. Je kan een foto van de kader zien op www.tom-wendy.be

groetjes

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik27-7-2007 13:03:47

mijn ma zijn getuige heeft een uurwerk gekregen en mijn getuige heeft een mooi juweel gekregen. ouders kregen al een album metfoto's die vooraf genomen waren en een zelfgemaakte bon voor een grote foto naar keuze achteraf

groetjes
sas

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-7-2007 13:12:45

Hey,

wij hebben voor de ouders een fotodoosje laten maken met de mooiste foto's van onze dag. De fotograaf is na de fotosessie weggegaan en is vlak voor de openingsdans terug gekomen met de fotodoosjes. Zeker een aanrader, zo kunnen ze de foto's meteen de dag nadien al bij hun vrienden gaan tonen.

Groetjes,
Lieve

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik27-7-2007 14:18:18

Omdat onze ouders heel wat sponseren, wilden we hen een leuk cadeau doen, en we denken nu aan een go bongo-bon voor een weekendje weg. Je hebt er verschillende van, en zo kunnen ze zelf nog kiezen waar ze het liefst heen willen, qua hotel en bestemming. Omdat mijn ouders drie dagen na ons huwelijk 30 jaar getrouwd zijn, doen we er misschien voor hen nog een diner bij, dat zien we nog...

Groetjes en succes nog,
Tania

An
16-6-2007
 Meld misbruik27-7-2007 14:19:37

Hallo
Wij hebben voor onze ouders een glazen hartje laten maken met zelfgeschreven tekst op. Van het internet gehaald "trouwservice Wendy" daar noemen ze het glasbokaal. Moeste we wel ff voor rijden naar Oostvoorne in Nederland,maar tis wel origineel en pakkend als ze het kregen :)

groetjes!

ps: ik denk datter op de website wel een paar fotokes van opstaan :)
http://bart-an.bruiloftsite.nl/

An
16-6-2007
 Meld misbruik27-7-2007 14:19:45

Hallo
Wij hebben voor onze ouders een glazen hartje laten maken met zelfgeschreven tekst op. Van het internet gehaald "trouwservice Wendy" daar noemen ze het glasbokaal. Moeste we wel ff voor rijden naar Oostvoorne in Nederland,maar tis wel origineel en pakkend als ze het kregen :)

groetjes!

An
16-6-2007
 Meld misbruik27-7-2007 14:19:54

Hallo

groetjes!

An
16-6-2007
 Meld misbruik27-7-2007 14:20:03

Hallo

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...