Terug naar overzicht
Hallo,Wij geven aan onze getuigen een cadeaubon van ICI Paris en aan de ouders een overnachting in een B&B. Voor mijn ouders in een B&B in FRankrijk en voor mijn schoonouders een chique B&B (Domus portus) in Dendermonde.Zo hebben ze er allemaal achteraf nog iets aan...Groetjes!Karlien28/07/07
Hoi Kristel,Voor onze getuigen hadden we een gegraveerde pennenset, waar ze meteen ook mee konden tekenen. Voor onze ouders hadden we een fotokader van de dag zelf, die de fotograaf 's avonds heeft gebracht. Ze waren hier heel blij mee, en ook voor ons was het leuk om meteen al een eerste resultaat van onze fotoreportage te zien. Je kan een foto van de kader zien op www.tom-wendy.be groetjes
mijn ma zijn getuige heeft een uurwerk gekregen en mijn getuige heeft een mooi juweel gekregen. ouders kregen al een album metfoto's die vooraf genomen waren en een zelfgemaakte bon voor een grote foto naar keuze achterafgroetjessas
Hey,wij hebben voor de ouders een fotodoosje laten maken met de mooiste foto's van onze dag. De fotograaf is na de fotosessie weggegaan en is vlak voor de openingsdans terug gekomen met de fotodoosjes. Zeker een aanrader, zo kunnen ze de foto's meteen de dag nadien al bij hun vrienden gaan tonen.Groetjes,Lieve
Omdat onze ouders heel wat sponseren, wilden we hen een leuk cadeau doen, en we denken nu aan een go bongo-bon voor een weekendje weg. Je hebt er verschillende van, en zo kunnen ze zelf nog kiezen waar ze het liefst heen willen, qua hotel en bestemming. Omdat mijn ouders drie dagen na ons huwelijk 30 jaar getrouwd zijn, doen we er misschien voor hen nog een diner bij, dat zien we nog...Groetjes en succes nog,Tania
HalloWij hebben voor onze ouders een glazen hartje laten maken met zelfgeschreven tekst op. Van het internet gehaald "trouwservice Wendy" daar noemen ze het glasbokaal. Moeste we wel ff voor rijden naar Oostvoorne in Nederland,maar tis wel origineel en pakkend als ze het kregen :)groetjes!ps: ik denk datter op de website wel een paar fotokes van opstaan :) http://bart-an.bruiloftsite.nl/