Terug naar overzicht
hallo, mijn schoonouders en broers hebben een nieuw kapsalon geopend in st-truiden, "essensual" genoemd, ze zijn heel creatief en ook flexibel (moest je voor de openingsuren willen komen, of als je aan huis wil gedaan worden).groetjes jennifer
Dank je leuke tip. Waar is het kapsalon gelegen dan kan ik eens langs gaan.groetjes Kristel
kijk maar eens op www.essensualhairdressing.com daar vind je alle info, ik weet de straatnaam niet maar hij ligt wel achter de kerk, er staat daar ook altijd zo'n frituurtje tegenover hun zaak. Ik hoop dat ik je wat verder heb kunnen helpen, en zeg maar da ik je heb gestuurd mijn naam is jennifer. veel succes. Groetjes jennifer
Hoi Kristel,wij trouwen in september dit jaar. Ik ga naar dilio-elegance (tegenover staaien). Ik heb mijn proef door Filip laten doen. Normaal is het Joke die in dat filiaal staat, maar zij is met vakantie op onze trouwdag, dus heeft Filip van het filiaal in diest mijn haar en make-up gedaan en ik kan niet meer tevreden zijn! Zijn julie van Sint-truiden zelf? Waar houden julie je feest? Wij houden het onze in het speelhof. Groetjes, Mara
Hoi Tamara,Ja wij zijn van sint-truiden zelf. Wij houden ons feest in chateau de la motte, vandaag beslist.Het speelhof is ook heel mooi, drie jaar geleden naar een feest daar moeten gaan, heel lekker eten enzo. Maar het was wel een beetje koud. (het was in februari)Nog heel veel plezier,Groetjes Kristel