Terug naar overzicht
Hoi,Ik ben ook getrouwd in een Ian Stuart het zijn allemaal supermooie jurken he, de mijne was de roze pompadour iedereen vond hem geweldig en ze zijn er nu nog om aan het lachen hoe ik de hele avond met dat kleed heb rondgelopen. Mijn lusje was afgebroken en was eigenlijk ook maar vervelend omdat je dat aan je hand moet houden en het mooie zicht is dan weg achteraan. Ik heb gewoon de sleep opgepakt en daarmee gezwierd bij het dansen, ik vond het juist tof zo. Er waren bij mij ook lusjes aan de roosjes gemaakt en die heb ik naar het einde dan omhoog geknoopt zo was de sleep weg had er alleen wat laat erg in en na een tijdje is de roos erafgevallen van het gewicht van het kleed.Het is maar voor 1 dag en heb ontzettend genoten van het sprookjesgevoel...Het komt zeker goed alvast veel plezier geniet er maar van !!Groetjes KarineGetrouwd op 16-09-06Ps mijn jurk staat op een etalagepop in onze slaapkamer
dag Carmen ,Ik ben getrouwd in de Ian Stuart Jardin, Ze hadden bij mij ook haakjes gemaakt om de sleep aan te hangen en je hebt er totaal geen last van.Het enige waar ik wat last van had , was dat er zoveel mensen op mijn jurk trapten tijdens het dansen, maar op de moment zelf trek je je dat niet aan, dat trekt dan even tegen, maar gaat wel...Hoe dan ook, de jurken van Ian zijn super sprookjesachtig en je gaat niet weten wat je overkomt van positieve reacties.Tuurlijk hoef je je niet om te kleden, echt, je zal zien, je hart gaat breken als je je kleed 'smorgens vroeg na de feest moet uitdoen....Een prachtige dag toegewenst !Vele groetjesChristel160607