Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verhaal met een staartje... 30 juni 2007

20-7-2007 9:22:22
Dag ex-bruiden, bruidjes in spe en bruidegommen!

Op 2 juni trouwden we voor de wet, op 30 juni voor de kerk met een heerlijk tuinfeest in het Park van de Oude Abdij van Kortenberg...
Zijn kostuum was prachtig, mijn jurk (zelf bedacht, laten maken, helemaal in het rood!) was beeldig...
Er zijn zoveel mooie momenten geweest... De opbouw (we hebben heel veel zelf gedaan), de gasten, de spelende kinderen, het lekkere eten, zijn huwelijksgelofte die er zo vlot uitkwam, mijn huwelijksgelofte die er in horten en stoten en met veel tranen uit kwam, de felicitaties, het bandje dat zijn eerste optreden gaf, de zovele vrijwillig helpende handen, ons bijzonder ringmoment om middernacht (we hebben onze ringen dan pas aan elkaar gegeven), onze zelfgemaakte openingsdans, de originele cadeaus, de afbraak de dag nadien met vrienden en familie... En het heerlijke weer het hele weekend! We hebben 1 bui gehad op zaterdag, maar toen zaten we met z'n allen heerlijk beschut onder 'onze boom' voor de viering: niemand heeft een drup gevoeld!
Dinsdag 3 juli zijn we huwelijksreis vertrokken naar La Gomera tot zaterdag 14 juli, gewoonweg schitterend: heel rustig, een superknus hotelletje, veel zon, prachtige wandelingen, koele zee...
Nu zijn we al een weekje terug thuis en begint het allemaal pas echt te dagen dat het allemaal voorbij is...

Maar de kroon op het werk, die is in aantocht:sinds eergisteren weten we dat we zwanger zijn...

Ik wens iedereen een minstens even mooie, heerlijke, bijzondere, persoonlijke en onvergetelijke huwelijksdag toe! Geniet er met volle teugen van, bij ons was hij niet voorbij voor we het wisten, want we hebben hem heel bewust en rustig meegemaakt, maar hij blijft natuurlijk niet duren hè...

Dus gewoon: geniet, geniet, geniet....!

En iedereen die info wil over een alternatief tuinfeest, viering, trouwjurk, traiteur Paul, La Gomera... eender wat: ik hoor het wel!

Liefs,
Lies
Een supergelukkige ex-bruid, maar mama-in-spe!

Lies
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 278

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik20-7-2007 9:25:46

Dag Lies,

Heel erg fijn om te lezen dat je zo'n mooie dag gehad heb en dat de huwelijksreis ook prachtig was.

En natuurlijk een hele dikke proficiat met je zwangerschap!

Groetjes

Lies

Sandra
18-8-2007
 Meld misbruik20-7-2007 9:27:07

Hartelijk gefeliciteerd! Jullie geluk kan niet op!

Patricia
15-12-2007
 Meld misbruik20-7-2007 9:53:04

Ik krijg er tranen van in mijn ogen..

Proficiat!!

Patricia

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik20-7-2007 10:10:42

Eén woord...WAUW! Proficiat!!!

Jessika 27/07/07

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik20-7-2007 16:04:45

Super zeg ... zo een mooi verhaal bijna een sprookje, ik moest er toch ook wel eens bij slikken. Ik wens jullie van harte proficiat en wens jou een zalige zwangerschap toe. En vinden we je nu terug op een of ander babyforum voor als we zelf ook met een bollend buikje beginnen rond te lopen ? :-))) Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...