Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dure pen laten graveren

19-7-2007 17:30:57
Dag bruidjes,

Ik wil mijn aanstaande als cadeau een hele mooie pen geven. Ik weet dat dit een heel klassiek cadeau is, maar het is iets dat echt bij hem past!
Omdat het toch iets speciaal mag zijn, ben ik op zoek naar een winkel waar ze pennen verkopen die wel iets duurder mogen zijn en waar ze eventueel ook graveren.

Hebben jullie tips?

Groetjes en bedankt

Lies

Lies
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 403

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 17:44:35

hey
ik weet niet van waar je bent maar in aalst bij juwelier de wolf op de grote markt hebben ze mooie pennen en graveren ze ook

groetjes
sas

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik19-7-2007 17:46:57

Dankje Sas,

Ik ben van bij Lede, vlak bij Aalst, dus ik ga daar zeker eens gaan kijken!

Groetjes

Lies

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 19:43:11

hehe dat wil lukken!

wel vroeger lagen ze daar in t stukje naast de mac donalds, weet nu niet zeker of ze dat nu nog hebben maar ik veronderstel van wel. ben er vanmiddag nog geweest maar toen had ik dit berichtje nog niet gelezen anders had ik zeker es gekeken, maar t is ni zo ver he

succes

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik19-7-2007 23:02:44

Hey regio-genoten,

inderdaad, daar heb ik ook wel al eens pennen gezien. Je kan misschien ook eens proberen bij Clips op de steenweg van Lede naar Aalst. Niet ver van Pierre-Yves (enkele huizen verder op dezelfde kant). Daar hebben ze ook duurdere kantoorbenodigdheden denk ik. Ofwel in winkels waar ze relatiegeschenken doen. Er is er zo één aan in de bocht aan de parklaan,tussen die grote winkel waar ze handtassen verkopen en de Match (bijna aan Amylum). Misschien heb je er iets aan.

Groetjes,
Isabel
110807
Misschien heb je er iets aan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...