Terug naar overzicht
heyik weet niet van waar je bent maar in aalst bij juwelier de wolf op de grote markt hebben ze mooie pennen en graveren ze ookgroetjessas
Dankje Sas,Ik ben van bij Lede, vlak bij Aalst, dus ik ga daar zeker eens gaan kijken!GroetjesLies
hehe dat wil lukken!wel vroeger lagen ze daar in t stukje naast de mac donalds, weet nu niet zeker of ze dat nu nog hebben maar ik veronderstel van wel. ben er vanmiddag nog geweest maar toen had ik dit berichtje nog niet gelezen anders had ik zeker es gekeken, maar t is ni zo ver hesucces
Hey regio-genoten,inderdaad, daar heb ik ook wel al eens pennen gezien. Je kan misschien ook eens proberen bij Clips op de steenweg van Lede naar Aalst. Niet ver van Pierre-Yves (enkele huizen verder op dezelfde kant). Daar hebben ze ook duurdere kantoorbenodigdheden denk ik. Ofwel in winkels waar ze relatiegeschenken doen. Er is er zo één aan in de bocht aan de parklaan,tussen die grote winkel waar ze handtassen verkopen en de Match (bijna aan Amylum). Misschien heb je er iets aan.Groetjes,Isabel110807Misschien heb je er iets aan.