Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief voor RINGENkussentje

18-7-2007 12:51:17
Hallo,

Ik ben nog op zoek naar een origineel idee om onze ringen op naar voren te laten brengen.
(een alternatief voor een kussentje)
De laatste tijd zie je ook dikwijls dat de ring in de hals van een beer hangt, maar net omdat ik het de laatste tijd al dikwijls gezien heb, zoek ik nog iets anders.
Iemand een leuk en origineel idee?

Sophie

Sophie
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 577

eva
1-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 13:19:26

Hallo,

in plaats van een beer, bestaan er ook zo van die grote bloemen. Dan kan je eventueel de ringen vastmaken met lintjes in het hart van die bloem. Dat heb ik ook al eens gezien en ik vond dat wel tof gevonden.

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Eva

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik18-7-2007 14:42:46

Hoi,

Wij hebben in pluche een auto met een bruidspaar waar we de ringen aan vast maken.
Mijn vriend zit in de autosport en daarmee leek ons dat wel leuk.

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik18-7-2007 15:27:16

Hey Sophie,

wij hebben ook geen ringkussentjes,maar rozen die je kan opendoen. Hier zit dan een gleufje voor een ring in. Ze zijn net echt.
Wij hebben er 2 gekocht omdat er in elke roos, maar 1 gleuf zit. Je kan natuurlijk ook een gleufje bijmaken voor een tweede ring.

Groetjes Katrien
18/08/07

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik18-7-2007 15:34:40

Hey Katrien,

Waar heb je die gevonden?

Groetjes,
Véronique

Marita
17-5-2009
 Meld misbruik18-7-2007 15:44:38

Hey,

Mijn schoonzus is 2 weken geleden getrouwd en haar zoon van 10 heeft de ringen op een electrisch wagentje met afstandsbediening naar voren laten rijden. Heel origineel en iedereen was aan het kijken van waar het geluid kwam. Deze pastoor ging ermee akkoord, maar ik weet niet of elke pastoor die zou toestaan.

groetjes

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik18-7-2007 15:55:50

@ Véronique: bij het bruidsparadijs in Kapellen. Ze waren op, maar ze hebben ze bijbesteld voor ons.
http://www.bruidsparadijs.be/popup.php?pic=catalogus/63...
Hoop dat je het op deze link kan zien.

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-7-2007 17:32:52

Hey,

Wij hadden wel een kussentje maar dan één gemaakt van bladeren en echte bloemen (die zaten er met tubetjes in zodat ik ze nu steeds kan vervangen).

Ik wou oorspronkeleijk een soort boeketje om de ringen aan te doen. Dat is dan één stevige bloem met daar een spiraal rond. Vb. kan je zien op de site van Seniflorum.

Groetjes, Sissi
(53 dagen getrouwd)

Wendy
27-7-2007
 Meld misbruik18-7-2007 18:49:55

Hey wij hebben een klein plastic boeketje/mandje en aan het boeket steken 2 witte ijzerdraadjes en daar moeten we onze ringen aanhangen
gevonden in de winkel mode show in geraardsbergen.
www.modeshow.biz

succes

Evie
28-6-2008
 Meld misbruik18-7-2007 20:29:07

Hallo,

Wij denken er aan om onze ringen naar voor te brengen in een ballon. De ringen hangen in de ballon . Het is de bedoeling om de ballon open te prikken. Op dat moment gaan er kleine rode hartenballonetjes de lucht in. Deze blijven daar enkele uren hangen. Dus dit vraag je best even aan de priester of dit mag?

Groetjes
Evie

valerie
11-8-2007
 Meld misbruik25-7-2007 14:04:28

Ik heb als accent op mijn kleed rozen, dus heeft de mevrouw die mijn kleed gemaakt heeft 2 rozen gemaakt waar 2 lintjes uit het hartje vertrekken om de ring aan vast te maken, elk bruidsmeisje heeft dan zo'n roos met een ring rond haar pols

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik7-8-2007 15:43:15

Onze bruidskindjes brengen de ringen naar voor in een 'tandendoosje' (www.desprookjeskamer.nl > webwinkel > nostalgie > 2e tekening/2e rij) (elk kindje een doosje). Wanneer ze dit aan ons geven, krijgen ze een klein cadeautje in de plaats (+ het tandendoosje uiteraard).
Het meisje krijgt een kinderringetje, het jongetje een auto (of iets dergelijks).

Katrien
08/09/07

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik7-8-2007 15:45:33

Hihi, ik zie net dat de verkoopster het erbij geschreven heeft (als trouwringdoosje).
Nu ja, populair ... Ik heb het dat daar gekocht en haar uitgelegd waarom ik die doosjes nam en ze zei dat ze dat een superleuk idee vond ;-)

Sandra
12-4-2008
 Meld misbruik7-9-2007 12:05:51

Wij zitten nog volop in de voorbereidingen (hebben zelfs nog geen datum) maar weet al heel lang dat ik de ringen door onze 2 hondjes laat brengen met een grote strik rond hun nek.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...